“Styr unna”

Kjøkken: Grill, Pizza, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Lokalets historiske egenart: Cafe Cathedrals ambisjon er å gi alle våre gjester den optimale restaurantopplevelse med smakfull mat, hyggelig service og en koselig, levende atmosfære i historiske omgivelser. Sjelen i Cafe Cathedral har særpreg og identitet, det vises i både menyen, atmosfæren, interiøret og bildegalleriet, som blant annet illustrerer hva det gamle bygget har huset før vår tid. Paul McCartney og Jessica Lange er blant gjestene som har besøkt oss. Uteserveringen: Cafe Cathedral har en lang og lun uteserving i selve Kirkeristen, hvor du kan sitte svalt i sommervarmen og se på alle menneskene som traver forbi. Rett under Kirkeristen har vi en stor, yrende uteserving med beliggenhet rett ut mot Karl Johan. Her kan du nyte solen, og på ekstra varme dager la sommerbrisen kjøle deg ned under det store, grønne treet, foran fontenen. Uteserveringen tilbyr varmelamper og pledd for kjølige dager og kvelder. Du kan alltid lytte til variert glad-musikk året rundt, inne og ute. Kjøkkenet: Kjøkkenet med våre dedikerte kokker kvalitetssikrer maten til enhver tid for å gi deg den retten du fortjener. De tilbyr råvarer med kvalitet og på menyen står blant annet: Steinovnsbakt og Krispy, Italiensk pizza. Klassiske velsmakende Pastaretter. Stangekylling. Grillretter med blant annet Reinsdyr. Ovnsbakt Laks. Omeletter. Trines Berømte Desserter. Vi friterer ingen av rettene våre. Vi serverer Frokost og Lunsj frem til klokken 15.00
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hvis du ikke har lyst på mye vin når du bestiller et vinglass skall du besøke denne restauranten . Serverer i små glass med lite vin.

Takk, Peter_Vidgren
Fanny BO Farestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei, Vidar.

Takk for tilbakemeldingen.

Det er beklagelig å høre at din opplevelse av Café Cathedral ikke møtte til forventningene. Som restaurant må vi forholde oss til retningslinjer over hvor mye vin kan være per glass/enhet vin. Vi tar med oss tilbakemeldingene og håper å kunne treffe bedre ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Fanny | Café Cathedral.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Ingen god opplevelse! Her er følgende grunner til at Cafe Cathedral ikke er verdt et besøk:

1. Virkelig ikke god mat, på grensen til kvalmende. (spiste Pasta Carbonara og Pizza Vegana)

2. Ingen god service, kelnere som er påtrengende og vimsete.

3. Det er dyrt, spesielt i forhold til kvaliteten på maten.

Det er virkelig synd at såpass dårlig mat og service er innehaver av en såpass lukrativ og sentral plassering.

Til å oppsummere:
Legg familiemiddagen/parmiddagen/vennemiddagen til et annet sted. Oslo har mye god mat å by på og Cafe Cathedral er ikke spisestedet du finner dette på.

Takk, erikj641
Fanny BO Farestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei, Erik.

Takk for tilbakemeldingen.

Det er beklagelig å høre at din opplevelse av Café Cathedral ikke møtte til forventningene. Vi tar med oss tilbakemeldingene videre og håper å kunne treffe bedre ved en senere anledning.

Vi ønsker å komme i direkte kontakt med deg, så ta gjerne kontakt på info@cafecathedral.no .

Med vennlig hilsen
Fanny | Café Cathedral.

Anmeldt 18. august 2020

God mat, dog litt dyrt, koslige kelnere. Gode drinker. Harde stoler, ikke akkurat en plass du sitter for å ta ett glass eller flere.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, tone0489
Anmeldt 9. august 2020

Trivelig uteservering, og god mat og drikke. Opplever at kafeen tar covid-19 på alvor, da vi får beskjed om å sprite oss ved inngangen, og bestiller via en app. Jeg ville ha pizza og samboeren min ville ha cæsar salat, så det ble det perfekte kompromiss da de hadde en cæsar pizza! En virkelig nydelig pizza jeg gjerne kjøper igjen.
Mye mennesker, og "Karl Johan-priser", men såpass må man regne med.

Takk for god service!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, lisasG8781HO
FannyBOFarestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei
Tusen takk for en veldig god tilbakemelding
Vi setter stor pris på at dere er fornøyde med besøket og servicen hos oss

Et stort varmt velkommen tilbake

Vennlig hilsen,
Fanny / Cafe Cathedral

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste pizza og kylling, og begge deler var godt laget til. Variert meny (men ikke for mye) og moderate priser.
Hyggelig betjening.

1  Takk, Culptur
FannyBOFarestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei - Tusen takk for god tilbakemelding

Vi setter stor pris på at nettopp dere hadde det fint hos oss.

Et stort varmt velkommen tilbake.

Vennlig hilsen Fanny / Cafe Cathedral

Reisende som så på Cafè Cathedral, så også på

Har du vært i Cafè Cathedral? Del dine erfaringer!