“God start på dagen”

Kjøkken: Grill, Pizza, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Lokalets historiske egenart: Cafe Cathedrals ambisjon er å gi alle våre gjester den optimale restaurantopplevelse med smakfull mat, hyggelig service og en koselig, levende atmosfære i historiske omgivelser. Sjelen i Cafe Cathedral har særpreg og identitet, det vises i både menyen, atmosfæren, interiøret og bildegalleriet, som blant annet illustrerer hva det gamle bygget har huset før vår tid. Paul McCartney og Jessica Lange er blant gjestene som har besøkt oss. Uteserveringen: Cafe Cathedral har en lang og lun uteserving i selve Kirkeristen, hvor du kan sitte svalt i sommervarmen og se på alle menneskene som traver forbi. Rett under Kirkeristen har vi en stor, yrende uteserving med beliggenhet rett ut mot Karl Johan. Her kan du nyte solen, og på ekstra varme dager la sommerbrisen kjøle deg ned under det store, grønne treet, foran fontenen. Uteserveringen tilbyr varmelamper og pledd for kjølige dager og kvelder. Du kan alltid lytte til variert glad-musikk året rundt, inne og ute. Kjøkkenet: Kjøkkenet med våre dedikerte kokker kvalitetssikrer maten til enhver tid for å gi deg den retten du fortjener. De tilbyr råvarer med kvalitet og på menyen står blant annet: Steinovnsbakt og Krispy, Italiensk pizza. Klassiske velsmakende Pastaretter. Stangekylling. Grillretter med blant annet Reinsdyr. Ovnsbakt Laks. Omeletter. Trines Berømte Desserter. Vi friterer ingen av rettene våre. Vi serverer Frokost og Lunsj frem til klokken 15.00
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Servicen var god og personalet var hyggelig. Mat og drikke kom raskt. Maten smakte godt. Det var hyggelig å nyte morgenkaffen og frokosten med deres utsikt.

Takk, Stinekil
Fanny BO Farestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2022

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen. VI er glade for å høre at dere hadde en fin opplevelse. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 7. september 2021

Bra beliggenhet og svært hyggelig betjening. Vi spiste her med familien, og var meget fornøyde med mat og service Anbefales!

Takk, 161arvindv
Fanny BO Farestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Flott sted i historisk bygning. Vi tar ofte søndagskaffen her. Flott å sitte både ute og inne. Hyggelig personal. Takk til Carlos for smilende service.

Takk, reisepuls

Hei!

Tusen takk for tilbakemelding. Glad for å høre at dere hadde en god opplevelse.
Vi skal hilse til Carlos.

Velkomment tilbake.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. Flinke og hyggelige ansatte. Flott og koselig plass i begynnelsen av gågata.

Takk, charlottestromsnes
Fanny BO Farestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Charlotte,

Tusen takk for besøket og velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Fanny.

Anmeldt 21. juli 2021

650 kr for 2 glass lemonade (som ikke var drikkelig), 1 liten pizza, i tallerken pasta, som alene kostet 245kr for nok så lite mat. I tillegg til en liten salat på siden som var så fylt med eddik at den heller ikke var spisende. Gjevne over en veldig skuffende opplevelse. Styr unna vær så snill.

1  Takk, ivere2021
Fanny BO Farestad, Daglig leder på Cafè Cathedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.

Det er beklagelig å høre at din opplevelse av Café Cathedral ikke møtte til forventningene. Vi tar med oss tilbakemeldingene videre og håper å kunne treffe bedre ved en senere anledning.

Vi ønsker å komme i direkte kontakt med deg, så ta gjerne kontakt på info@cafecathedral.no .

Med vennlig hilsen
Fanny | Café Cathedral.

Reisende som så på Cafè Cathedral, så også på

Har du vært i Cafè Cathedral? Del dine erfaringer!