“Helhetlig nydelig opplevelse.”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og bevertning.
Utsøkte smaksopplevelser, på anbefaling av bevertningen og etter gode omtaler fra venner.
Nyansert, smaksrikt og autentisk. Virkelig nydelig!
Vil komme tilbake!

Takk, emmgran

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Min absolutt favoritt Thai restaurant i byen. Sverger alltid til takeaway herfra og aldri blitt skuffet. Personale er supre og det er ordentlig autentisk og god mat. Også gode porsjoner og de sparer heller ikke på kjøtt/sjømatene i rettene. Det er sjeldent å oppleve. Elsker spesielt pad thaien deres!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 401ingrids
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk, autentisk thai mat!! Jeg to av bestselgeren hvor jeg ba om at den ene skulle være super sterk, og endelig har jeg funnet et sted som serverer ordentlig sterk og god mat! Begge rettene var helt nydlige, med perfekt stekt svinekjøtt og god ris.
Denne restauranten anbefales på det sterkeste<3

Dato for besøk: august 2020
Takk, 274siljed
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Supergod thaimat til en fornuftig pris.
Kommer gjerne igjen.
Vennlig personale
Mye godt å velge i fra det thailandske kjøkken. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Copiloto78
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi var tre personer som hadde vært på Mathallen og handlet, og fikk lyst på thai mat til lunsj. I.gen av oss hadde besøkt Nam Fah tidligere, og ble strålende fornøyde. Valgte tre forskjellige retter, og alt smakte strålende☺☺ Vi kommer tilbake☺☺

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, TorErik64

Reisende som så på Nam Fah Thai, så også på

Har du vært i Nam Fah Thai? Del dine erfaringer!