“Beste thai restauranten i Oslo”
Anmeldelse av Plah Restaurant

Plah Restaurant
Kjøkken: Thai
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Plah RESTAURANT åpnet dører i januar 2004 som den første moderne Thai restaurant i Skandinavia. Etter mange år i bransjen har Plah RESTAURANT utviklet seg til en av de beste asiatiske restaurantene i Norge og Scandinavia. Plah har gjennom årene hatt en rekke avisomtaler og gode kritikker i bransjetidsskrifter som Vinforum, Aperitiff, Wine Spectator, Michelin Guiden og White Guide.
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dinner er uten tvil beste Kina restaurant i Oslo, og fint med en high end thai restaurant også som serverer fantastisk thai mat langt vekk fra take away fast food konseptet. Anbefales sterkt. Hyggelig betjening også.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Aldri fått så lite suppe for pengene, mindre enn et vannglass med kun grønnsaker for over 100krfine lokaler, men ble for dumt.

Takk, Bengkvft
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Lite mat, lang ventetid, ikke bra,-svært dyrt dete var en stor skuffelse.
Trøsten var at vinen smakte

Takk, OysteinTv
Anmeldt 28. august 2018

Vi gikk for den største menyen, og ble ikke skuffet. Noen retter var mindre imponerende, men generelt høyt nivå på maten. Oksekjøtt med "crying tiger"-saus var et høydepunkt, og en suppe på kraft dandert med små, sure maur (smaksbomber) inviterte til skrekkblandet fryd. God, spennende mat og meget hyggelig service. Vi ble mette og fornøyde!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 647carlh
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte kokkens meny på Ahaan; den enklere utgaven av Plah. Som erfarne i Thaimat, ble vi gledelig overrasket! Eneste som trakk litt ned, var Massaman curry; litt blass rett og slett. Resten var av utmerket kvalitet til en bra pris! Servicen var outstanding! Vi storkoste oss, og kommer snart tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Treblomster

Reisende som så på Plah Restaurant, så også på

Har du vært i Plah Restaurant? Del dine erfaringer!