“Middag”

Plah Restaurant
Kjøkken: Thai
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Plah RESTAURANT åpnet dører i januar 2004 som den første moderne Thai restaurant i Skandinavia. Etter mange år i bransjen har Plah RESTAURANT utviklet seg til en av de beste asiatiske restaurantene i Norge og Scandinavia. Plah har gjennom årene hatt en rekke avisomtaler og gode kritikker i bransjetidsskrifter som Vinforum, Aperitiff, Wine Spectator, Michelin Guiden og White Guide.
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Hadde fått anbefalt denne, men vi ble skuffet. Hadde bord 20.30 Klokka 23 hadde vi enda ikke fått hovedrett. Innimellom gode smaker, men hovedsakelig alt for mye syre og parfyme. Totalinntrykk: Ganske dyrt, mye venting, lite mat, upersonlig service.

Takk, oddruna2016

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dinner er uten tvil beste Kina restaurant i Oslo, og fint med en high end thai restaurant også som serverer fantastisk thai mat langt vekk fra take away fast food konseptet. Anbefales sterkt. Hyggelig betjening også.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Aldri fått så lite suppe for pengene, mindre enn et vannglass med kun grønnsaker for over 100krfine lokaler, men ble for dumt.

Takk, Bengkvft
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Lite mat, lang ventetid, ikke bra,-svært dyrt dete var en stor skuffelse.
Trøsten var at vinen smakte

Takk, OysteinTv
Anmeldt 28. august 2018

Vi gikk for den største menyen, og ble ikke skuffet. Noen retter var mindre imponerende, men generelt høyt nivå på maten. Oksekjøtt med "crying tiger"-saus var et høydepunkt, og en suppe på kraft dandert med små, sure maur (smaksbomber) inviterte til skrekkblandet fryd. God, spennende mat og meget hyggelig service. Vi ble mette og fornøyde!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 647carlh

Reisende som så på Plah Restaurant, så også på

Har du vært i Plah Restaurant? Del dine erfaringer!