“Greit når man er veldig sulten”
Anmeldelse av Nydalen Sushi & Wok

Nydalen Sushi & Wok
Vurdert som nr. 1 038 av 1 552 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Sushi, Asiatisk
Anmeldt 15. august 2021

Ikke av spesielt høy kvalitet, Men dette går for de litt mindre kresene sushi elskerne. Pluss for fine priser

Takk, EspenM77

Anmeldt 24. februar 2021

Risen på sushien var svært overkokt, og det virket som at scampien var gammel og fritert for lenge siden ettersom den hadde en helt myk og forferdelig konsistens. Maten var uspiselig og ble kastet. Værste sushien jeg noen gang har smakt.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Odaa277
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Det manglet mat, og en del av maten som kom hadde plast inni maki-rullene. Skikkelig ekkelt. I tillegg var flere av maki-rullene rullet dårlig.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Ingeborg B
Anmeldt 30. oktober 2019

spiste en grei sushi her. stedet er ganske enkel standard, men for en kjapp matbit passet det meg bra.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Flyglad
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har bestilt flere ganger på dette stedet og det holder jevnt over veldig god kvalitet. Maten er alltid klar når de sier de skal ha det klart. Mitt nye lokale favorittsushisted!

1  Takk, 982cedricg

Reisende som så på Nydalen Sushi & Wok, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Nydalen Sushi & Wok? Del dine erfaringer!