“Styr unna... dårlig på glutenfritt også...”

T.G.I. Friday's Aker Brygge
Vurdert som nr. 1 304 av 1 571 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er et perfekt møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en tur på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Fra T.G.I. Friday's på Aker Brygge har man flott utsikt ut over Oslofjorden og til Akershus festning. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00 Hele sommeren til kl. 23.00 hver dag
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var to som skulle ha et lett måltid i julehandelen. Valget falt på burger. En av oss måtte ha glutenfri burger( brødet) og det var ikke noe problem fikk vi vite.
Burgere kom veldig kjapt, den glutenfrie med glutenfritt brød, men Jack Daniels sausen den var smurt inn med var ikke glutenfri fortalte servitøren..... måtte bestille ny burger. Pommes friten som fulgte med burgerene var dvask og nesten kald.. måtte be om nytt. Det glutenfrie brødet til burgeren var ikke spiselig. Minnet om isopor. Fikk ikke gaflen igjennom det i det hele tatt. Burde bytte leverandør. Finnes mange flotte burgersteder i Oslo - Finn heller en av de hvis du ønsker en god burger !

1  Takk, lise2101

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Var her og spise November 2018. Ble veldig hyggelig tatt i mot og fikk raskt menyen og mulighet til å bestille mat. Maten var god, men er nok litt samlebånd, og kvalitet og pris henger ikke helt sammen. Alt i alt et helt greit måltid med god service.

Takk, TommyL755
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom en liten gjeng inkl barnevogn. Vi fikk beskjed om å kunne sette oss rett fram da vi bare skulle ha drikke. Når det ikke var tilrettelagt for barnevogn spurte vi om å fått annet bord. Servitøren tok jobben sim svært alvorlig og vi kunne ikke sette oss der det var plass , til tross for få kunder. Helt uakseptabelt å bli sett ned på som kunde fordi man har barnevogn. Vi måtte gå der i fra og kommer heller aldri tilbake !

Takk, sThereseF
OlaL794, Daglig leder på T.G.I. Friday's Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Therese.
Takk for at du skriver til oss, dette hjelper oss at bli bedre.

Jag vil først bekklage dette! sån skal vi ikke ha det hos oss.

Vi har masse plass for barnevogn så det skal ikke va noe problem at ordne.
Jag kommer ta en runde internt på dette.

Takk igjen at du skrev til oss Therese.

Ha en god dag.

MVH

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Da vi kom fikk vi tildelt ett bittelite bord som vippa, drikken kom rimelig kjapt men det tok lang tid før vi i det hele tatt fikk bestille mat. Da vi endelig fikk bestilt mat tok det ca 30-40 min før vi fikk maten. Vi bestilte biff med pommes frites. Maten var utrolig dårlig og skuffende, den smakte ingenting! Det er første gang i mitt liv jeg aldri har spist opp maten på restaurant, og det var ikke fordi jeg var mett men rett og slett fordi at maten ikke smakte noe godt. Vi venter igjen lenge før vi får regningen så vi kan betale, servitøren så at ingen av oss hadde spist opp men spurte ikke om maten smakte. Alt i alt en utrolig dårlig opplevelse! Reiser aldri hit igjen!

Takk, Norali95

Hei Nora.
Takk for at du skriver til oss, dette hjelper oss at bli bedre.

Jag vil først bekklage deres opplevelse hos oss, vi jobber hardt var dag for at ha høy nivå på mat og service.
Det dere skriver om er noe vi ser veldig alvorlig på.

Bekklager deres opplevelse hos oss.

Mvh

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

For det første fikk vi et bord som vippet. Ventet lenge på å få bestille og lenge på å få maten, når forretten kom var maten helt smakløs, smakte ingenting. Når vi etter enda lengre ventetid fikk hovedretten, smakte denne heller ingenting. Biffen var tør og tilbehøret vassent. Var heller ikke skikkelig varmt. Veldig lite hyggelige servitører som var vanskelig å få kontakt med og et utrolig bråkete lokale. Helt bortkastede penger å reise hit! Anbefaler alle å holde seg unna.

Takk, 884amaliel

Hei Amalie.
Takk for at du skriver til oss, dette hjelper oss at bli bedre.

Det dere skriver om er noe vi ser veldig alvorlig på.

Bekklager deres opplevelse hos oss.

Mvh

Reisende som så på T.G.I. Friday's Aker Brygge, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's Aker Brygge? Del dine erfaringer!