“Kjip mat og kelner som lurer”

T.G.I. Friday's Aker Brygge
Vurdert som nr. 1 108 av 1 592 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er et perfekt møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en tur på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Fra T.G.I. Friday's på Aker Brygge har man flott utsikt ut over Oslofjorden og til Akershus festning. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00 Hele sommeren til kl. 23.00 hver dag
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjip mat og kelner som lurer på deg extras du ikke skal ha. Hold dere unna. Kan ikke anbefales, men må frarådes.

1  Takk, jorgenbra

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Jeg kom kjempe sulten på fridays og fikk servert en tørr burger toppet med hard cheddarost, og slapp salat. Venninne mine bestilte fritert kylling som var tørr og mye hadde omtrent 40% fettbiter. Dra hit om du ønsker «gammel» og ikke særlig smakende mat. Ikke dra hit dersom du er sulten! Du vil angre.

1  Takk, Matentusiast27
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Du vet hva du får og det er helt Ok :) trivelig betjening, maten kom raskt og smakte som den skal. God plass mtp smittevern.

2  Takk, 734trines
Anmeldt 9. juli 2020

Bruker lang tid på mat. Får kald og tørr mat. Kylling og kjøtt uten smak. Pommesfrites til å spy av. Kun salat i caesar salaten uten noen gode smaker. Skal aldri tilbake

1  Takk, Rassmuss1
Anmeldt 5. juli 2020

Får ikke kontakt med kelner, til tross for at vi nærmest roper på henne flere ganger. Dårlig informasjon om hva maten inneholder. Bestilte fridays egne burger, og denne er dynket i honning. Burgeren bestilte jeg fordi de ikke hadde flere at rettene på menyen. Skuffet!

1  Takk, Martinaving

Reisende som så på T.G.I. Friday's Aker Brygge, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's Aker Brygge? Del dine erfaringer!