“Skygg unna”

T.G.I. Friday's Aker Brygge
Vurdert som nr. 1 280 av 1 552 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er et perfekt møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en tur på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Fra T.G.I. Friday's på Aker Brygge har man flott utsikt ut over Oslofjorden og til Akershus festning. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00 Hele sommeren til kl. 23.00 hver dag
Anmeldt 1. august 2021

Var der sammen med venner. Bestilte Signatur burger, fikk beskjed av kelner at de ikke hadde salat, spurte om avslag i prisen på grunn av dette, kelneren sa at det kommer ikke til å skje. En i følget mitt ønsket å betale med kontanter, men fikk beskjed om at de ikke tok i mot kontanter. Burgeren var tørr og pommes fries bar preg av å ikke være ny fritert. Kommer ikke til å spise der igjen.

Takk, 434trudej

Anmeldt 27. juli 2021

Var på TGI Fridays Aker Brygge i går. Vi var 3 personer i følge som bestilte mat. Kun 2 personer fikk maten samtidig. Jeg måtte vente en god stund før jeg fikk kontakt med servitør for å spørre hvorfor. Det viste seg at bestillingen min ikke var lagt inn av servitør. De ønsket å spandere dessert på hele bordet som plaster på såret dersom vi ønsket å bli. Og at bestillingen min på mat ble prioritert. Jeg takket ja da vi kun er på reise i Oslo og ønsket en fin aften ute. Etter 20 minutter etterlyste jeg maten min. Servitør hadde ikke lagt inn denne bestillingen igjen pga. en missforståelse. Da takket vi for oss. Men det var heller ingen enkel oppgave. Ba om regningen 3 ganger! Men servitør på servitør kom for å høre hvordan de kunne løse opp i dette. Slet hardt med å holde inne noen nordnorske gloser. Svakt av TGI Fridays!

Takk, Stein_M_Nicolaysen
Anmeldt 23. juli 2021

Det var litt slapp sørvis dersom vi måtte spør etter servietter og bestikk og enda verre var maten! Bestilte bacon and cheese burger og kjøttet var totalt BRENT på utsiden og tørt og bittert smakte den også. Var ikke vært 250 kr for en brent burger. Ikke dra hit hvis du ønsker god mat

Takk, carlawL3914AE
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte deres signatur burger. Det var en trist opplevelse, burgeren var overstekt og tørr. Friesene var også uspiselige, gamle og tørre. Spiser ikke her flere ganger. Servicen fra vår servitør var veldig bra, eneste positive med middagen.

Takk, AnneL2421
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Spiste signaturburgeren til Fridays. Den var noe tørr. Datteren spiste chickentenders. Disse var også tørre. Alt i alt ok mat, men til noe stiv pris med tanke på hva vi fikk servert.

Takk, 203terjek

Reisende som så på T.G.I. Friday's Aker Brygge, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's Aker Brygge? Del dine erfaringer!