“Tiltalende, rolig indisk spisested”

Natraj Tandoori Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Oppskriftene på Natraj har blitt samlet fra hele India, og reflekterer den enorme variasjon i landets kjøkken. Du får retter både fra sør og retter av persisk og orientalsk opprinnelse fra de nordlige områdene. Natraj serverer lam, kylling, grønnsaker, fisk og skalldyr. I tillegg kan de friste med fire forskjellige typer nan-brød. Natraj er navnet på Shivas guddommelige dans for å motstå fristelser. Besøker du restauranten med samme navn, vil det være vanskelig ikke å la seg forføre av den velsmakende menyen! Restauranten har også take-away samt mulighet for selskapsbestilling.
Anmeldt 8. januar 2019

Natraj er en forholdsvis liten restaurant, veldig hyggelig og behagelig. Vennlig og svært imøtekommende service, vår hyggelige mann gav gode råd, var oppmerksom med å fylle på vann, og vi fikk ekstra ris da vi ba om det. Maten var utmerket, og man kan velge styrkegrad. En av oss fire syntes fremdeles at "mild, mild!" var helt på kanten til å bli for sterk, men det gikk bra med ris og med lekker "klassisk" Nan. Ja, kelneren sier én stor nok for to, men vi ba om mer, vi.
Det er jevn trafikk av mennesker som henter take-away, og det kan nok være klokt å velge sitteplass litt vekk fra døren. Kanskje kan det bli mye å gjøre for betjeningen av og til? Ikke noe problem i vårt tilfelle.
NB!! En stor rose får Natraj for at vi fikk ha en kveld i ro og uten påtvunget musikk som ville ha hindret vår hyggelige samtale.
Vi likte stedet godt alle sammen og kommer mer enn gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, BarleyBird

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Restauranten er liten, men rommer mange gjester. Det er super god indisk mat og servicen er utmerket.

1  Takk, vicbjo
Anmeldt 6. august 2018

Har spist her siden sent 90 tall og maten er like god i dag som for 20 år siden! Bor ikke lenger i nærheten men kjører langt for å hente mat fra Natraj :) Beste Tikka Masala i byen!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Kristin L
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Hyggelig og god service. Veldig god mat til gode priser. Vi har spist på mange indiske restauranter i Oslo og har nå funnet en ny favoritt!

Dato for besøk: januar 2018
3  Takk, GSvins
Anmeldt 30. mai 2017

Vi var på jakt etter en Indisk i nærheten av Oslo konserthus. Siden Indisk er favoritten valgte vi dette stedet ut i fra anmeldelser på Trip Advisor. Det angret vi ikke på. Rent og pent lokale, hyggelig betjening og sist men ikke minst, svært god mat.
Jeg kunne lese at en anmelder mente at nanbrødet ikke var hjemmelaget. Det stemmer ikke, nanbrødet var hjemmelaget, og av meget god kvalitet.
I tillegg hadde de to typer kald og god Indisk øl. Det hører jo med til god Indisk mat.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Roger C

Reisende som så på Natraj Tandoori Restaurant, så også på

Har du vært i Natraj Tandoori Restaurant? Del dine erfaringer!