“Lunch”

God for: Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. september 2021

Stedet tar corona situasjonen på alvor, god avstand mellom bord og ikke minst ved bestilling av mat. Servicen kunne vært bedre, lite bemanning for å få køen unna. En rask lunch der er det ikke. Hyggelig betjening og de gir den service de må, ikke noe added value. Bakevarene er meget bra det er også bagettene. Stedet er greit for en kopp kaffe og en matbit til - eller en kake. Hyggelig atmosfære. Dårlig med toalett.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ullern22

Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Besøk tidlig en onsdag morgen for en sen frokost. Her fant jeg et flott bakeri med herlig luftig foccasia. Disken er full av lekkert bakverk. Både med sunne varianter og søtt bakverk til kaffen. Kaffen er fra en kraftig baristamaskin.
Rent og pent. Høy prisklasse

Forbedring:
Toalett er lengre inne i senteret (en litt kronglete tur).
Fant ikke at det var WiFi (spurte ikke heller, så muligens jeg som tar fei)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Tengs
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet på Karl Johans gate i Paleet kjøpesenter. Trivelig lokale med mange sitteplasser. Hyggelig betjening.
Kaffen er vel gjennomsnittlig og det er nok bakevarene også. Litt stive priser når den føles som industriell produksjon.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Adventures67
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

4 kanelboller, 3 juice og ett glass med iste. 370 kr

Kanelboller var store. Men litt i overkant dyrt. Fikk raskt bestilt mat ved disk.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Michael H
Anmeldt 2. juni 2019

Solskinn dag, lunsjen spiste jeg ute. Deilig laksesmørbrød ( hjemmebakt brød, sparsomt med laks, skive med kokt egg, salat). Det var godt utvalgt av andre smørbrød. Jeg synes prisen for maten var alt for høyt.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Joannaoslo

Reisende som så på United Bakeries, så også på

Har du vært i United Bakeries? Del dine erfaringer!