“Great customer service”

Vurdert som nr. 1 051 av 1 556 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Uteservering
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 6. august 2021

God drikke, god mat, og hjalp oss med å få ro og fred fra en utfordrende og pratsom kunde som ønsket selskap. De var respektfulle og fine i håndteringen av en ubehagelig situasjon som oppstod, og det tror jeg alle satte enorm pris på. Fantastisk kundeservice ♥️

Takk, jenk245

Anmeldt 13. februar 2019

Var en ok pub, greie priser og belligenheten er ganske bra. Hyggelig betjening var det også . Ikke langt unna birkelunden

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Passenger777614
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Fin plass å ta med guttene for å se fotball hvis dere er ute etter en ''brun" pub stemning! Godt utvalg av øl og sport.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Martin B
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

God service , ok mat og fine priser .
Litt trøbbel med nettverket i forb med fotballen men sånt skjer .
De kunne fint fått et par viner til i hyllen, litt lysere interiør så hadde det vært topp .
Men hyggelig plass

Takk, Bardouini
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Grei plassering øverst på Grünerløkka, men ikke et sted jeg anbefaler å bruke mye tid på. En betjening som ikke akkurat har gått servicekurs, eller barkeeperskolen. Dårlige drinker, selv de enkle variantene sliter de med å lage. Heldigvis finnes det så mange andre gode pubalternativer i Oslo at det er lett å unngå denne varianten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, KalEl2005

Reisende som så på The Shamrock Pub, så også på

Har du vært i The Shamrock Pub? Del dine erfaringer!