“Helt ok, ingen høydare. Bærekraft er ikke fokusområde.”
Anmeldelse av WHAT'SOUP

WHAT'SOUP
Vurdert som nr. 10 av 73 Kaffe og te i Oslo
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Supper
Beskrivelse: Grøt og suppebar. Forskjellige juicer og smoothies. All mat lages fra bunn av hver dag. Slowfood servert som fastfood.
Anmeldt 6. november 2018

Helt ok mat til en billig penge. Det som forsuret besøket, ble den interne krangelsen mellom burgersjappa ved siden av og What'Soup. Fordi sistnevnte iflg burgersjappa ikke rydder bord, så ønsket de at jeg som gjest ikke satte meg utenfor deres restaurant.

Kan si meg enig i at de nok ikke rydder. Jeg var der i ca 40-45 min. Ingen kom ut i restauranten for å rydde. Hadde opplevelsen av at alle vi som besøkte stedet, fikk servert suppen i engangstallerkener og -bestikk, for at de skulle slippe oppvask.

Maten smakte helt ok. Det var riktignok hyggelig betjening. Likevel så trekker det jeg nevner ovenfor ned hele opplevelsen.

Veldig trist opplevelse. Finner nok et annet sted neste gang.

Takk, 704mayv

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Venninna mi og jeg er lei av pizza og pasta og biff sluttet til å spise ute på 90-tallet. Sushi er vi for gamle til, eller kanskje kan jeg snakke bare for meg selv? Uansett er det tid for suppa, og hvem ville trodd jeg skulle ende opp med å sitte i kjelleren på Steen og Strøm hver fjerde fredag? Suppene er så gode at vi kan holde ut der i mange år framover. Og heldigvis er det også mulig for andre å kjøpe annen mat, så vi er slett ikke alene der!

Takk, 746tanjai
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Da jeg så de hadde havregrøt på menyen, måtte jeg bare bestille den. Betjeningen var rask og jeg fikk min porsjon umiddelbart. Dessverre ble jeg veldig skuffet. Grøten var smakløs og jeg tror den må ha vært kokt på vann. Konklusjonen er at jeg lager bedre grøt hjemme. De skal ha skryt for rimelige priser og topping inkludert i prisen.

Derimot likte de i reisefølget suppene veldig godt. Med andre ord tror jeg det lureste valget er å velge suppe og ikke grøt dersom du avlegger dette stedet en visit. Jeg ville derimot prøvd noen av naborestaurantene istedenfor da det er en rekke andre spisemuligheter ved siden av dette stedet.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, skistua
ksmb76, Eier på WHAT'SOUP, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Hei Håvard,

Takk for din tilbakemelding!
Det er helt riktig at havregrøten er kokt på vann. Grunn til dette er at vi har mange laktoseintolerante kunder. Vi har også valgt å ikke tilsette sukker for å gjøre den søtere, uten lar heller kundene velge til dette med topping.

Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Fem suppetyper til ca 140kr/stk. Du får maten raskt, som er et pluss. Jeg bestilte Ramen kylling, som ikke var noen stor smaksopplevelse. Ville vært mer fornøyd med suppen om den var til halve prisen.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Maria T
Anmeldt 31. januar 2017

Her serverer de velsmakende, fyldige supper til en god pris. Vil du bli god og mett uten å bli blakk, bør du prøve What'soup. Spennende smaker, og fyldige supper. Enkel servering i pappkopper.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, Paradise799740

Reisende som så på WHAT'SOUP, så også på

Har du vært i WHAT'SOUP? Del dine erfaringer!