“Gatekjøkkenmat”

Kjøkken: Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Populær café og bar i Tullins gate. Uteservering på fortauet når temperaturen tillater det. Godt utvalg av mat, lave priser.
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Lunsjen var en skuffende affære. Selv om bi valgte våre retter fra lunsj-menyen, måtte vi vente lenge på maten. Vi bestilte Beefnurgermed pomnes frites, og så for oss en saftig god nurger. I steden fikk vi en grå, tynn burger med en skive ost og mye dressing. En kvart tomat og to agurkskiver lå ved siden av. Det var triste saker og minte mer om den slags hamburger du får på et gatekjøkken enn på en restaurant.
Skuffende, vi hadde ventet bedre.

Dato for besøk: september 2021
Takk, KerstiAH

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Ligger rett ved trikkestoppet. Både inne og uteservering. Store (!) porsjoner med mat. Veldig hyggelig service og kort ventetid.

Takk, verenemh
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Koselig kafé rett over gata fra Radisson-hotellet. Kunne sitte enten ute eller inne. Vi valgte et bord inne, men vindusveggen ut mot gata var åpen slik at vi satt halvveis ute. Blid og serviceinnstilt betjening og både bestilling,servering og betaling gikk uten problemer. God pizza med biffbiter

1  Takk, TomHarald
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god service, fantastisk god ostekake!☺️
Ligger helt sentralt og serverer også utrolig gode burgere!!
Absolutt vært å besøke✨

Takk, Amalie T
Anmeldt 18. juli 2021

Vi var 6 personer som alle forskjellige retter. Veldig bra. Hyggelig betjening som gjorde alt for at en skule trives. Anbefales!

1  Takk, R2581FEfrankf

Reisende som så på Tullins Café, så også på

Har du vært i Tullins Café? Del dine erfaringer!