“Nydelig mat og atmosfære”
Anmeldelse av MANTRA by Mr India

MANTRA by Mr India
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Vi lette etter en god indisk restaurant i Oslo, og valget falt på Mantra. Lokalet var svært stemningsfullt, og vi ble møtt av en nydelig krydret lukt straks vi kom inn døren. Det var gjester ved nesten alle bordene - som regel alltid et vitne om en god restaurant. Til forrett delte vi en lammerett som smakte fortreffelig, og var perfekt porsjonert til å pirre smaksløkene og ikke mette for mye. Til hovedrett bestilte vi to varianter av curry som begge var breddfulle av smak, behagelig sterke, og gjorde seg ypperlig med nydelig naanbrød til. Til dessert bestilte vi et utvalg av is og sorbeter - smakene passet godt sammen, og var svært tilfredsstillende. Eneste jeg kan trekke litt på er muligens at prisene kan være litt stive, men igjen - man får det man betaler for, og både mat, lokale og personale var veldig bra. Absolutt en restaurant jeg vil anbefale videre. Hit vil vi tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, idahefte

Anmeldt 19. desember 2018

Romslig lokale, smakfull innredning. Maten er dyr, vegetarmaten var litt kjedelig og lite utvalg. Ikke helt tilfredsstillende pris-ytelse forhold.

Takk, Anette B
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Dette var en kveld for musical men først måtte vi ha et godt måltid og barnebarnet elsker indisk. Ved å bla på nettet fant vi Mantra og bestilte bord for tre.
Det ble et meget hyggelig måltid. Personalet opptrådde proffesjonelt fra vi kom inn døren til vi forlot stedet. Diskret oppmerksomhet under måltidet. Maten var akkurat slik vi liker den og barnebarnet elsket den.
Skal vi ha indisk i Oslo igjen, noe som er veldig sansynlig, vil dette være et sikkerstikk.

1  Takk, PerTore
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste oss gjennom 5 ulike rettet og alt var smakfullt og lekkert anrettet. Gode vi forslag og mye mat. Behagelig atmosfære og fine sittegrupper. Anbefales.

Takk, 418karib
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Maten vi fikk var veldig god, vi spiste litt forskjellig på menyen og nanbrødene var helt fantastisk Koselig atmosfære og hyggelige ansatte Kan anbefales

Takk, cathinkad2016

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!