“Nydelig mat”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Flott lokale sentralt i Oslo. Hyggelig betjening. Rask servering. Svært god og smaksrik mat. Prisnivå medium.

Takk, 859steinarb

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

God service, god stemning, fine lokaler og fantastisk mat. Jeg vil virkelig anbefale Mantra videre til alle og enhver.

1  Takk, ghovde
Anmeldt 16. januar 2019

God service, god mat, grei pris.

Maten er velsmakende og spennende presentert. 5/6-retters meny anbefales.

Takk, uphillbattle
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og service,vært her flere ganger med familie og venner.Eneste som de kan bedre,at alle ved bordet får spist ferdig føre tallerker tas bort,sa i fra og det ble respektert.

Takk, Cille_carlsen
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi er gla i indisk mat og valgte Mantra en fredagskveld. Vi hadde ikke bestilt, men var heldige og fikk plass . Maten var kjempe god og betjening var behagelige og viste god service. Kan anbefales

Takk, 677sveinh

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!