“Helt ordinært”

God for: Forretningsmøter, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Valgte 5-retters meny, ikke noe var direkte dårlig, men det var slettes ikke noe WOW heller. Hovedretten: chicken Tikka var rett og slett skuffende.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 995espeni

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte 26 | Dakkhin Shikari Tikka (Sør-India)

Dåhjort, yoghurtmarinade med kokos, sennepsfrø, karriblader og vår ‘Dakkhini’-masala.
Venison, yogurt marinade with coconut, mustard seeds, curry leaves and our ‘Dakkhini’-masala.
Allergen: mi, mu | Spice level min. 2 | Kr.295

Dato for besøk: februar 2019
Takk, D6133HNeriks
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Soleklart det beste og mest spennende indiske måltidet vi har hatt. Fantastisk service, utsøkte smakskombinasjoner og trivelig kult sted. Anbefales-varmt:)

Takk, JoHaller
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Flott lokale sentralt i Oslo. Hyggelig betjening. Rask servering. Svært god og smaksrik mat. Prisnivå medium.

Takk, 859steinarb
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

God service, god stemning, fine lokaler og fantastisk mat. Jeg vil virkelig anbefale Mantra videre til alle og enhver.

1  Takk, ghovde

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!