“God mat og hyggelige lokaler”
Anmeldelse av MANTRA by Mr India

MANTRA by Mr India
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Hei maten her var veldig god, veldig gide nanbrød, servicen var topp og vi koste oss i fine lokaler.

Takk, Lene V

Anmeldt 5. februar 2019

Endelig har fått riktig smak av indisk mat, den er smakfull med god utvalg av vin..
Jeg har lyst å besøke restaurant igjen. De har kjempe god service.

1  Takk, Lina A
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte lam (Panch Phoron Tikka) og en vegetarrett (Kabuli Chana Masala) og begge var perfekt tilberedt. Maten kom raskt, selv med en god del gjester i restauranten. Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Alt i alt et meget tilfredsstillende besøk på Mantra i Dronningens gate.

Takk, Glenn W
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Valgte 5-retters meny, ikke noe var direkte dårlig, men det var slettes ikke noe WOW heller. Hovedretten: chicken Tikka var rett og slett skuffende.

Takk, 995espeni
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte 26 | Dakkhin Shikari Tikka (Sør-India)

Dåhjort, yoghurtmarinade med kokos, sennepsfrø, karriblader og vår ‘Dakkhini’-masala.
Venison, yogurt marinade with coconut, mustard seeds, curry leaves and our ‘Dakkhini’-masala.
Allergen: mi, mu | Spice level min. 2 | Kr.295

Takk, D6133HNeriks

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!