“Fantastisk ”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat.passelige porsjoner. Fantastisk stemning og lokale. Hyggelig og serviceinnstilt personalet. Kommer gjerne tilbake hit for indisk mat.

1  Takk, jonash91

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i fine omgivelser og hyggelig personalet som lett kom med anbefalinger.
God øl til maten som ble anbefalt

1  Takk, Anne B
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Svært god indisk mat. Valgte medium styrke 2, som var helt sterk nok for en nordisk gane. Gode størrelse på porsjonene, hyggelig sted med vennlig betjening.

2  Takk, 150kjellf
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vårt første besøk hos Mantra blir definitivt ikke vårt siste. En helt fantastisk kveld fra vi kom inn dørene til vi dro. En superhyggelig kelner (eieren?) gjorde besøket minneverdig, og våre to barn fikk bli med inn på kjøkkenet og lage sine egne nan-brød. Maten holdt et nivå høyere enn noen annen indisk jeg har smakt, og ble matchet perfekt med en Rioja til en svært hyggelig pris. Mantra anbefales på det sterkeste. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, ElGringoGigante
Anmeldt 22. juni 2020

Vi feiret vår første bryllupsdag på Mantra, og ble ikke skuffet! Over gjennomsnittet hyggelig personale som var lett tilgjengelig og kom innom oss flere ganger mens vi spiste for å forsikre at vi hadde det bra. Veldig god mat, og fikk grundig innføring i opphav til rettene før vi begynte å spise. Vi ble også overrasket med kake og is til dessert på huset før vi skulle gå. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Malene B

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!