“Utsøkt indisk! ”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Noe av det bedre av matopplevelser vi har vært på! Helt fantastisk indisk, god mat og drinker, god service.

Anbefaler å prøve blåmuggost-naan, du kommer ikke til å angre!

Vi hadde flaks og fikk bord, men anbefaler å bestille, her er det veldig populært og ofte fullt, av god grunn! Dette vil du ikke gå glipp av :-)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, kgressberg

Anmeldt 28. juli 2020

Kjempehyggelig familiedrevet sted! God service, koselig atmosfære og ikke minst kjempegod mat! Anbefales!

1  Takk, v_rinnk2020
Anmeldt 28. juli 2020

Kjempegod service, god mat og drikke! Koselig atmosfære, og autentisk indisk. Kan ABSOLUTT anbefales! Her skal jeg komme igjen!

1  Takk, Kristine H
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Familiemiddag. Fantastisk mat, veldig hyggelig betjening og flott indisk inspirert lokale. Ble litt sterk mat til de minste barna, til tross gir at vi ba om «mild i norsk målestokk», bortsett fra det ville det blitt en femmer

1  Takk, maash71
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat.passelige porsjoner. Fantastisk stemning og lokale. Hyggelig og serviceinnstilt personalet. Kommer gjerne tilbake hit for indisk mat.

1  Takk, jonash91

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!