“Himla god mat! Vi spiste”
Anmeldelse av MANTRA by Mr India

MANTRA by Mr India
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Himla god mat!
Vi spiste tre ulike retter, alle hadde utsøkt smak og god styrkegrad. De ansatte hadde svært god service. Vi prøver å teste ulike indiske restauranter i Oslo, men dette er en av de beste opplevelsene til nå. Det er greie priser, (250kr for hovedrett) maten kommer fort, og Nan brøda er svært smakfulle, i tilegg er atmosfæren og gata veldig koselig. Et annet pluss er at restauranten er kort vei fra Oslo S.
Verdt et besøk hvis du er i Oslo og ønsker en god indisk matopplevelse .

3  Takk, ceciliel2020

2024 av 1 067 anmeldelser

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Flott plass og god mat. Kanskje litt i dyreste laget, men dette er den beste indiske jeg har vært borte i.

2  Takk, kariyndestad
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Flott innredet restaurant og et hyggelig personale. På toppen fikk vi servert utsøkt tradisjonell indisk mat med tilpasset vin.

2  Takk, kenstaale
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Noe av det bedre av matopplevelser vi har vært på! Helt fantastisk indisk, god mat og drinker, god service.

Anbefaler å prøve blåmuggost-naan, du kommer ikke til å angre!

Vi hadde flaks og fikk bord, men anbefaler å bestille, her er det veldig populært og ofte fullt, av god grunn! Dette vil du ikke gå glipp av :-)

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, kgressberg
Anmeldt 28. juli 2020

Kjempehyggelig familiedrevet sted! God service, koselig atmosfære og ikke minst kjempegod mat! Anbefales!

2  Takk, v_rinnk2020

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!