“Nydelig mat”

God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. juli 2021

Nydelig mat. Vi bestilte alle ulike retter som var velsmakende. Dessverre var noe av lammekjøttet tørt og får derfor ikke full pott. Veldig koselig og flott lokale og atmosfære.

3  Takk, Gjest736

2024 av 1 093 anmeldelser

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Mitt tredje besøk her og de skuffer aldri. Fantastiske smaker i hyggelig atmosfære. Første gang vi hadde med barna, men blir sikkert ikke siste gang. Om de hadde fått lov så ville de sikkert ha slikket tallerken ren. En av de aller beste indiske jeg vet om.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Bigmc1977
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Endelig!!! Etter en landgang pause kunne vi endelig besøke Mantra sammen med venner. Vi bad Sanjiv sette sammen en allsidig meny for oss, og det ble en strålende kveld fra første til siste bit. Gleder meg til neste besøk!!

1  Takk, Road00428086537
Anmeldt 21. juni 2021

Nydelig indisk mat i koselige omgivelser. God service og maten kom ganske raskt etter at vi hadde bestilt! Er du glad i indisk mat er dette stedet!

1  Takk, 401kjerstik
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Prøvde denne for første gang - det blir ikke siste. Den beste indiske maten jeg har spist i Oslo. Anbefaler kylling tandoori - retten.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, 313hannan

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!