“God indisk mat i fine lokaler og med god service”
Anmeldelse av MANTRA by Mr India

MANTRA by Mr India
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig indisk mat. Fantastisk service. Denne anbefales. Vi fikk servert maten i fine porsjon skåler som holdt seg varmt og er derfor perfektfor å dele.

1  Takk, Evelyn A

Anmeldt 24. juli 2021

For en nydelig opplevelse. Velsmakende Indisk middag. Flott service. Vi spiste Chettinad Kozhi Kozhambu, Lahsuni Tikka og Chettinad Kozhi Kozhambu. Alle tre rettene var tilberedet perfekt. Kunne ikke fått en bedre kveld

1  Takk, _tadh_dr
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Gode smaker, veldig god service gjennom å anbefale retter etter hva man liker, styrkegrader, kommer til bordet flere ganger og spør om det er noe mer vi trenger. Barna fikk ekstra oppmerksomhet og fikk godteri etter de hadde spist opp. Veldig hyggelig besøk, kommer igjen

1  Takk, trondw212
Anmeldt 10. juli 2021

Nydelig mat. Vi bestilte alle ulike retter som var velsmakende. Dessverre var noe av lammekjøttet tørt og får derfor ikke full pott. Veldig koselig og flott lokale og atmosfære.

3  Takk, Gjest736
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Mitt tredje besøk her og de skuffer aldri. Fantastiske smaker i hyggelig atmosfære. Første gang vi hadde med barna, men blir sikkert ikke siste gang. Om de hadde fått lov så ville de sikkert ha slikket tallerken ren. En av de aller beste indiske jeg vet om.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Bigmc1977

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!