“God mat, dårlig service”
Anmeldelse av MANTRA by Mr India

MANTRA by Mr India
Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Maten hadde høy kvalitet, men servicen var ikke god. Vi bestilte hovedretter til tre personer, og etter forrettene kom to av hovedrettene til bordet sammen med nanbrød og tilbehør. Vi regnet med at den tredje retten var på vei, men etter 10 minutter måtte vi etterlyse den.

En ny servitør kom da og sa at det hadde oppstått en misforståelse, og vi måtte bestille retten på nytt. Da den kom, var vi egentlig ferdig med å spise, siden vi hadde delt de to andre rettene mellom oss.

Vi ba da om å få retten pakket, slik at vi kunne ta det med. Vi hadde forventet å få et tilbud om kompensasjon, enten i form av avslag på pris eller gratis dessert, men fikk ikke noe slikt tilbud.

Det hele var en skuffende opplevelse.

Takk, antosteffe

Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig indisk mat. Fantastisk service. Denne anbefales. Vi fikk servert maten i fine porsjon skåler som holdt seg varmt og er derfor perfektfor å dele.

1  Takk, Evelyn A
Anmeldt 24. juli 2021

For en nydelig opplevelse. Velsmakende Indisk middag. Flott service. Vi spiste Chettinad Kozhi Kozhambu, Lahsuni Tikka og Chettinad Kozhi Kozhambu. Alle tre rettene var tilberedet perfekt. Kunne ikke fått en bedre kveld

1  Takk, _tadh_dr
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Gode smaker, veldig god service gjennom å anbefale retter etter hva man liker, styrkegrader, kommer til bordet flere ganger og spør om det er noe mer vi trenger. Barna fikk ekstra oppmerksomhet og fikk godteri etter de hadde spist opp. Veldig hyggelig besøk, kommer igjen

1  Takk, trondw212
Anmeldt 10. juli 2021

Nydelig mat. Vi bestilte alle ulike retter som var velsmakende. Dessverre var noe av lammekjøttet tørt og får derfor ikke full pott. Veldig koselig og flott lokale og atmosfære.

3  Takk, Gjest736

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!