“Terningkast 100😍😎👍”

God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Snakk om fulltreffer. Vi har vært på Oslotur i helgen, og på lørdags kveld gikk turen til Mantra. Dette hadde vi gledet oss til i flere uker, og forventningene var mildt sagt skyhøye. Her står matopplevelsene i kø. Vi begynte med et utvalg av små forreter, hver eneste var en fryd for ganen. En kraftig Rioja gjorde ikke saken verre, og to utsøkte hovedretter avsluttet kongemåltidet. Flotte lokaler, veldig hyggelig service, flotte retter og en vinliste som er en sann glede - dette gir full pott på alle områder. Har du ennå til gode å oppdage Mantra, så er det bare å glede seg

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Road00428086537

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Helt magisk som alltid. Kommer fra Trondheim, dette er restauranten vi MÅ innom hver gang vi er i Oslo. Nydelig mat, fantastisk service. Vi har fast bord hver gang - dette anbefales på det sterkeste !! Gledes til neste besøk

2  Takk, EvaB32
Anmeldt 17. august 2021

Gode og saftige kyllingretter som lett danker ut de fleste indiske restauranter. Hjemmelaget is til dessert var en høydare. Litt trekk for at servitør glemte noe av bestillingen vår.

1  Takk, FrodesMatMening
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Maten hadde høy kvalitet, men servicen var ikke god. Vi bestilte hovedretter til tre personer, og etter forrettene kom to av hovedrettene til bordet sammen med nanbrød og tilbehør. Vi regnet med at den tredje retten var på vei, men etter 10 minutter måtte vi etterlyse den.

En ny servitør kom da og sa at det hadde oppstått en misforståelse, og vi måtte bestille retten på nytt. Da den kom, var vi egentlig ferdig med å spise, siden vi hadde delt de to andre rettene mellom oss.

Vi ba da om å få retten pakket, slik at vi kunne ta det med. Vi hadde forventet å få et tilbud om kompensasjon, enten i form av avslag på pris eller gratis dessert, men fikk ikke noe slikt tilbud.

Det hele var en skuffende opplevelse.

Takk, antosteffe
Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig indisk mat. Fantastisk service. Denne anbefales. Vi fikk servert maten i fine porsjon skåler som holdt seg varmt og er derfor perfektfor å dele.

1  Takk, Evelyn A

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!