“Nydelig mat!”

God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Denne restauranten har vi besøkt mange ganger før, og vi ble ikke skuffet denne gangen heller! Betjeningen gir deg full oppmerksomhet, og kan gi deg gode råd og tips om forskjellige retter, styrker og tilbehør. Maten som serveres er nydelig, og porsjonene er store. Prisene er ok, og atmosfæren er god. Vi kommer nok tilbake til Mantra flere ganger.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, danvidarj

Anmeldt 25. september 2021

Hyggeleg atmosfære og nydeleg mat! Anbefalast til alle som ønsker førsteklasses indisk mat og service! Dyktige servitører! Alt smakte! Hovudrettar, naanbrød, vin, øl og til slutt ein nydeleg Go Mango Go dessert! Hit vil vi kome tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 417maritv
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Snakk om fulltreffer. Vi har vært på Oslotur i helgen, og på lørdags kveld gikk turen til Mantra. Dette hadde vi gledet oss til i flere uker, og forventningene var mildt sagt skyhøye. Her står matopplevelsene i kø. Vi begynte med et utvalg av små forreter, hver eneste var en fryd for ganen. En kraftig Rioja gjorde ikke saken verre, og to utsøkte hovedretter avsluttet kongemåltidet. Flotte lokaler, veldig hyggelig service, flotte retter og en vinliste som er en sann glede - dette gir full pott på alle områder. Har du ennå til gode å oppdage Mantra, så er det bare å glede seg

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Road00428086537
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Helt magisk som alltid. Kommer fra Trondheim, dette er restauranten vi MÅ innom hver gang vi er i Oslo. Nydelig mat, fantastisk service. Vi har fast bord hver gang - dette anbefales på det sterkeste !! Gledes til neste besøk

2  Takk, EvaB32
Anmeldt 17. august 2021

Gode og saftige kyllingretter som lett danker ut de fleste indiske restauranter. Hjemmelaget is til dessert var en høydare. Litt trekk for at servitør glemte noe av bestillingen vår.

1  Takk, FrodesMatMening

Reisende som så på MANTRA by Mr India, så også på

Har du vært i MANTRA by Mr India? Del dine erfaringer!