“Helt OK, men ikke mer”
Anmeldelse av Lorry

Lorry
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Kulturinstitusjonen Lorry er en av Oslos mest populære og mytomspunne restauranter. Kjent for velsmakende og tradisjonelle retter servert i generøse porsjoner. Restauranten har en bred norsk og internasjonal meny, og er i dag et begrep i hovedstaden med sine to etasjer hvor alle vegger, tak og trapper er tapetsert med kunst. Lorry appellerer til en bred målgruppe, folk fra øst og vest, ung og gammel, politikere, næringslivsfolk, journalister, skuespillere, forfattere, kunstnere, kulturpersonligheter og mange, mange andre.
Anmeldt 10. desember 2018

I utgangspunktet bør man unngå restaurant besøk i Oslo i desember. det er bare stress - dårlig service og middelmådig mat som må spises innen et gitt tidsintervall. Skjerp dere restaurantdrivere - vi finner oss ikke i alt!
Så til Lorry. Vi er en gjen nvenner som hhar vår årlige julelunch på Lorry. De fleste hadde rakefisk noen hadde pinnekjøtt og en hadde lutefisk.

Pinekjøttet så godt ut, rikelig med kjøtt og pølse og mye kålrabistappe. Lutefisske var så som så. Jeg haddek og den manglet snmak og var en liten porsjon i forhold til det de andre, som bestilt andre ting. fikk. Fisken var smaløs og tilbehøre kjedelig.Neste år skal jeg ikke spise Rakefisk - kanskje heller ikke gå på Lorry. Prisen var derimot langt over det retten var verdt!

1  Takk, Victor R

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi var to vennepar som spiste lutefisk.Fisken og tilbehøret var topp.Kelneren var blir og oppmerksom tross mye folk i lokalet .

Takk, lemmivarre
Anmeldt 2. desember 2018

Greit nok. Maten er god, serveringen holder mer enn mål, ikke minst på grunn av meget hyggelig betjening. For de med stor komfortsone kan det bli litt trangt, men det er vel en grunn til at stedet var smikk fullt?:)

Takk, KongHans1
Anmeldt 29. november 2018

Høy stemning her, som det alltid er før jul. Store porsjoner lutefisk og stor porsjon pinnekjøtt. Ingen orket servering nummer to. Likevel må du betale for to serveringer. Noen reduksjon i prisen var det ikke snakk om. Da blir det stivt og urimelig. En pils og en Gammel reserve døyvet misnøyen, litt. Hyggelig servitør og ganske rask servering. Miljøet er og interiøret skaper en god stemning. Men altså; ønsker man servering nummer to betaler man for det, men ikke ellers.

1  Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 22. november 2018

Bestilte et smørbrød m/røkelaks- fikk servert en tørr skive, uten noe på bare -et lag av laks på (en stor brødbit.) . Et knust hardkokt egg i en liten skål- skulle det forestille en slags eggesalat? ikke vet jeg, men da trenger de og få skikkelig oppskrift på hva det skal inneholde & en skål med vanlig rømme & en dvass smakløssalat. Var rett og slett noe av det verste jeg har blitt servert- Kan virkelig ikke anbefale maten på dette stedet.. servicen var heller ikke på "topp". De var rett og slett ikke interesserte i og gi noe som helst service, ved bestilling eller betaling.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, matcrazy123

Reisende som så på Lorry, så også på

Har du vært i Lorry? Del dine erfaringer!