“Middag 19.juli”
Anmeldelse av Lorry

Lorry
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Kulturinstitusjonen Lorry er en av Oslos mest populære og mytomspunne restauranter. Kjent for velsmakende og tradisjonelle retter servert i generøse porsjoner. Restauranten har en bred norsk og internasjonal meny, og er i dag et begrep i hovedstaden med sine to etasjer hvor alle vegger, tak og trapper er tapetsert med kunst. Lorry appellerer til en bred målgruppe, folk fra øst og vest, ung og gammel, politikere, næringslivsfolk, journalister, skuespillere, forfattere, kunstnere, kulturpersonligheter og mange, mange andre.
Anmeldt 21. juli 2020

Middag hos Lorry Søndag kveld. Skagen salat til forrett. Hovedrett indrefilet med gratinerte poteter.
God mat og ok service fra kelnerne.

Takk, Vidar J

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi var ute for å treffe hyggelige venner for noe å drikke og litt mat. Været var varmt og fint så vi satt ute. De har et rikelig utvalg av øl både på fat og flaske (ca 200 forskjellige merker). Jeg spiste fish and chips, meget bra. Betjeningen er hyggelig og imøtekommende. Anbefales herved.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, joningvel
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Maten var overraskende god. Hadde forventet litt mer standard mat men den var helt i topp klasse. Det som trekker ned er dårlige vin anbefalinger som var svært dårlig match med maten, det er støyete og når vi spurte om å bytte bord så sa de OK og at de skulle se men vi hørte aldri noe mer.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Stian H
Anmeldt 3. mai 2020

Etter å ha ventet 45 minutter på maten, og allerede hadde spurt en gang om hvor lang tid det ville ta før maten kom, fikk vi beskjed om at det bare vare en kokk på jobb denne dagen. Da hadde flere som hadde kommet etter oss, allerede fått maten sin. Ingen unnskyldning fra kelneren over at han ikke hadde fortalt oss dette da vi bestilte maten.
Den alkoholfrie ølen kostet 78 kr. Et ran! En ting er at Oslo kommune ved kong Raymond dessverre har forbudt alkoholservering - av en eller annen merkelig grunn, noe helt annet at en ikke særlig velsmakende "øl" koster så mye.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, MaxHermansen
Anmeldt 21. mars 2020 via mobile enheter

Kjempe god salat. Jeg kan virkelig anbefale chevre salaten, stor posjon og gode smaker. Servicen her er også veldig bra!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, charlottelarsen90

Reisende som så på Lorry, så også på

Har du vært i Lorry? Del dine erfaringer!