“Svært dårlig mat og tilrettelegging. Unngå denne restauranten”
Anmeldelse av Lofoten Fiskerestaurant

Lofoten Fiskerestaurant
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Skandinavisk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: På Lofoten Fiskerestaurant er det kvalitet, service og fagkunnskap som gjelder. Ferske råvarer av beste kvalitet presenteres i en maritim meny med høy internasjonal standard. Restauranten ytterst på Aker Brygge skifter meny 7-8 ganger i året, slik at de til enhver tid kan tilby det beste havet har å by på av fisk, skjell og skalldyr. Kjøkkenfilosofien på Lofoten er å lage rustikke og smakfulle fisk- og skalldyrretter som forfører ganen og metter maven. Januar-mars: Kokt torsk, lever og rogn. Flybåren fra Lofoten. April-september: Sommermeny, 200 sitteplasser ute med fantastisk fjordutsikt. Oktober-desember: Lutefisk.
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Tynn fiskesuppe, en flyndre badet i smør hvor bein ikke var renset bort. Anbefales ikke i det hele tatt.

Takk, 671pererika
AnnB3658, Daglig leder på Lofoten Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hej Per Erik A,
Tusen tack för din tillbakamedling.
Så tråkigt att höra att du inte uppskattade maten.
Ska ta detta vidare med köket.
Angående flundran så stämmer det att vi serverar den på ben.
Hoppas du kommer tillbaka så vi kan rätta upp ditt intryck.
Ha en fin dag vidare,
Med vänlig hälsning
Ann Bergström
Daglig leder

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Senvinters er høysesong på Lofoten etter min mening. Her serveres mølje så fersk og velsmakende så man skulke tro man var hjemme hos en fiskerkone i Kabelvåg. Store porsjoner fisk, lever og rogn. Veldig godt. Anbefales hver vinter.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Trudde det kanskje var litt turist aktig. Men opplevelsen og serveringen er absolutt å anbefale. Og en rett så imponerende vin kart

1  Takk, 998j_rgena
Anmeldt 22. oktober 2018

Min mann spiste kveite,konsistensen minnet ikke om fersk kveite,den var bløt og hadde en vond lukt. Selv spiste jeg lutefisk som skulle ha to serveringer. Satt lenge og ventet(20)min. Ingen kelner kom,måtte tilkalle henne og det skule vel være unødvendig da jeg mener hun skulle ha fulgt med siden det skulle serveres to ganger. Da hun kom til bordet og jeg spurte om det ikke var to serveringer, spør hun noen uhøflig <skal du ha mere > Skal tilføye at fisken smakte bra. Kvelden ble forøvrig berget med en nydelig dessert,presskaffe og cognac Albert....med en meget hyggelig kelner. Første og siste gang jeg er på Lofoten fiskerestaurant.

Takk, karinoh2018
AnnB3658, Daglig leder på Lofoten Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hej karinoh2018,
Så tråkigt att vi inte klarade att leva upp till dina förväntningar!
Vår kveite är färsk så detta låter inte alls som kveiten vi vanligtvis serverar?
Så hyggligt att höra att lutfisken fall i smaken och att desserten var nydelig.
Tar punkterna du nämner upp med service teamet så vi kan förbättra oss!
Ha en fin dag vidare,
Med vänlig hälsning,
Ann Bergström
Daglig leder

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi feiret bursdag og fikk tildelt et privat rom med peiseffekt på ene veggen, og egen utgang til kanalen. Det ble servert sprudlende bobler i baren først. Vi spiste en treretters middag. Lysing er ikke ofte man finner på menyen, perfekt kokt og dandert med blåskjell og ristede røkte nøtter og en utrolig god saus. Det ble servert rieslingvin til maten. Desserten ble dobbel, først en fromasj med hvit sjokolade, etterpå ostekake. Alle gjestene var strålende fornøyde!

Takk, sveinatlea

Reisende som så på Lofoten Fiskerestaurant, så også på

Har du vært i Lofoten Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!