“Lofoten leverer alltid! Anbefales. ”
Anmeldelse av Lofoten Fiskerestaurant

Lofoten Fiskerestaurant
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Skandinavisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: På Lofoten Fiskerestaurant er det kvalitet, service og fagkunnskap som gjelder. Ferske råvarer av beste kvalitet presenteres i en maritim meny med høy internasjonal standard. Restauranten ytterst på Aker Brygge skifter meny 7-8 ganger i året, slik at de til enhver tid kan tilby det beste havet har å by på av fisk, skjell og skalldyr. Kjøkkenfilosofien på Lofoten er å lage rustikke og smakfulle fisk- og skalldyrretter som forfører ganen og metter maven. Januar-mars: Kokt torsk, lever og rogn. Flybåren fra Lofoten. April-september: Sommermeny, 200 sitteplasser ute med fantastisk fjordutsikt. Oktober-desember: Lutefisk.
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Lofoten leverer alltid og alle de gangene vi har besøkt dette stedet har vi fått både veldig god mat og service. Kommer alltid tilbake igjen og anbefaler til de sol liker smakfull godt laget mat og god service.

1  Takk, Solaskinner

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service! Særlig fornøyd med vin tilpasset maten. Kan anbefales både for fine anledninger og en hyggelig kveld.

1  Takk, mariemyba
Anmeldt 15. april 2020

Har hatt dette som en av stamrestaurantene på Aker Brygge i mange år, og har alltid gått ditt i skrei sesongen. Leverer alltid super kvalitet og service. Hyggelig betjening og har blitt gjenkjent ved navn de siste gangene - en hyggelig gest. Rent og pent både i bespisningsområdet og på toaletter.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, jonasveiberg
Anmeldt 7. mars 2020

Vi var en større gruppe som alle hadde forhåndsbestilt skrei med alt tilbehør. Alt ble servert to ganger og det var rikelig med fisk til alle. Tilbehøret var greit.Vår kelner hadde god kontroll og sørget for minimal tid med tomme glass. Det eneste negative er at priser på vin ligger noe høyt.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Lars R
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Middelmådig opplevelse.
Vi var der for å oppleve skrei, lever og rogn, og hadde høye forventninger. Dessverre ble vi skuffet. Den første av 2 serveringer, var skreien for mye trekt/kokt. I tillegg kom tallerkenen ut fra kjøkkenet med mye vann/kraft fra gryta. Potetene var småpoteter med skal, hvor skallet var tykt og seigt.
Neste servering var fisken noe bedre, men fortsatt samme potetene, så opplevelsen ble totalt under paret. Hyggelig betjening, men vi var der for maten, så da veier ikke det opp.
Jeg velger en annen restaurant neste gang jeg skal ha skrei/fisk.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 469geirh

Reisende som så på Lofoten Fiskerestaurant, så også på

Har du vært i Lofoten Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!