“Fantastisk matopplevelse!”
Anmeldelse av Lofoten Fiskerestaurant

Lofoten Fiskerestaurant
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Skandinavisk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: På Lofoten Fiskerestaurant er det kvalitet, service og fagkunnskap som gjelder. Ferske råvarer av beste kvalitet presenteres i en maritim meny med høy internasjonal standard. Restauranten ytterst på Aker Brygge skifter meny 7-8 ganger i året, slik at de til enhver tid kan tilby det beste havet har å by på av fisk, skjell og skalldyr. Kjøkkenfilosofien på Lofoten er å lage rustikke og smakfulle fisk- og skalldyrretter som forfører ganen og metter maven. Januar-mars: Kokt torsk, lever og rogn. Flybåren fra Lofoten. April-september: Sommermeny, 200 sitteplasser ute med fantastisk fjordutsikt. Oktober-desember: Lutefisk.
Anmeldt 20. juli 2020

Vi bestilte Chef menu med vinpakke. Maten var fantastisk med masse gode smaker. Alt var ferskt og perfekt laget. Servicen var utmerket. Vinen passet meget godt til hver rett. Anbefaler denne restauranten på det varmeste.

1  Takk, Dhanushi F

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Naborestauranten (Olivia) var full, derfor dro vi innom Lofoten for å få i oss mat før vi skulle på en konsert like ved. Det er vi glade for. Servicen var av ypperste klasse, maten likeså. Vi var ikke kledd for en såpass fin restaurant (for Lofoten ser nok ut som stedet for litt mer spesielle anledninger), men det føltes helt naturlig da vi ble tatt så godt i mot og behandlet på måten vi gjorde. Det virker som at både kokker og servitører på Lofoten yter litt ekstra (dessuten kan de jobben sin og forstår rollen sin svært godt), derfor er en matbit på Lofoten verdt hver krone (for det er heller ikke spesielt dyrt her, nivået tatt i betrakning og sammenlignet med restauranter i samme sjanger).

1  Takk, olemj2018
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Lofoten leverer alltid og alle de gangene vi har besøkt dette stedet har vi fått både veldig god mat og service. Kommer alltid tilbake igjen og anbefaler til de sol liker smakfull godt laget mat og god service.

1  Takk, Solaskinner
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service! Særlig fornøyd med vin tilpasset maten. Kan anbefales både for fine anledninger og en hyggelig kveld.

1  Takk, mariemyba
Anmeldt 15. april 2020

Har hatt dette som en av stamrestaurantene på Aker Brygge i mange år, og har alltid gått ditt i skrei sesongen. Leverer alltid super kvalitet og service. Hyggelig betjening og har blitt gjenkjent ved navn de siste gangene - en hyggelig gest. Rent og pent både i bespisningsområdet og på toaletter.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, jonasveiberg

Reisende som så på Lofoten Fiskerestaurant, så også på

Har du vært i Lofoten Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!