“Fine lokaler og god mat til en grei pris”
Anmeldelse av Sagene Lunsjbar

Sagene Lunsjbar
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Det gule huset i Maridalsveien 153 ble oppført på midten av 1800-tallet. Siden den gang har det vært dansehall, kinosal, restaurant, kafé og til slutt "brun bule" før total restaureringen begynte vinteren 2005/2006. Sagene Lunsjbar var da oppført på Byantikvarens gule liste over verneverdige bygninger. Sagene Lunsjbar ble gjenåpnet onsdag 22. februar 2007 med tidsriktige detaljer og har nå etablert seg som en uformell og hverdagslig bydelskafé som passer for alle og enhver. Sagene Lunsjbar fremstår i dag som et lyst og trivelig samlingspunkt på Sagene - en tradisjonsrik og populær bydelskafé med en hverdagslig meny i uformelle omgivelser.
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og god service. Sagene Lunchbar var opprinnelig et av de "bruneste" kafeene i Oslo, men er i dag noe helt annet. Lokalene er restaurert og koselige. Det er også mulighet til å bare ta en pils. De har uteplass og lokaler for utleie i 2 etg.

1  Takk, Astrid B

2024 av 140 anmeldelser

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fin for alle behov! Jeg spiser lavkarbo, og ønsket burger! De laget en salat med burger på! Det var helt fantastisk!
De er vennlige, god service, lokal sagene-øl og ganske hyggelig totalt!

Takk, sandraskh
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Har hørt om Sagene Lunsjbar så når min mor og jeg var på Nøstebarn i nærheten dro jeg henne med hit. Vi var fornøyd begge to, men hadde ikke vært verdt en omtur for å si det slik.

God burger og tilbehør, men hadde foretrukket fries eller lignende framfor de salte småpotetene som ble servert til.

Det var rimelig fullt når vi var der, så støynivået var høyt. Noe rart med akustikken eller for det kjentes unormalt bråkete.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, gunn_maganda
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig både inne og ute. Trivelige ansatte og god mat. Ingen spenstig meny, men det er heller ikke noe de skryter på seg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, tormodr2015
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Sagene Lunsjbar var engang et sted å regne med. Det er det ikke lenger. Synd. Maten er lite spennende, lite utvalg (og utvalget er utdatert), slitte lokaler og sure ansatte. Salaten og fiskesuppen er gode, men det er ikke mer enn helt gjennomsnitt. Det bør ikke ta over 15 min å få regningen når kun fem bord har gjester. Hva holder da de ansatte på med? Dette har dessverre blitt et svært lite interessant sted i en bydel som ikke har mye å tilby - denne muligheten burde Sagene Lunsjbar utnytte bedre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, April-Elin

Reisende som så på Sagene Lunsjbar, så også på

Har du vært i Sagene Lunsjbar? Del dine erfaringer!