“Skuffende mat uten grønnsaker”
Anmeldelse av Sagene Lunsjbar

Sagene Lunsjbar
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Det gule huset i Maridalsveien 153 ble oppført på midten av 1800-tallet. Siden den gang har det vært dansehall, kinosal, restaurant, kafé og til slutt "brun bule" før total restaureringen begynte vinteren 2005/2006. Sagene Lunsjbar var da oppført på Byantikvarens gule liste over verneverdige bygninger. Sagene Lunsjbar ble gjenåpnet onsdag 22. februar 2007 med tidsriktige detaljer og har nå etablert seg som en uformell og hverdagslig bydelskafé som passer for alle og enhver. Sagene Lunsjbar fremstår i dag som et lyst og trivelig samlingspunkt på Sagene - en tradisjonsrik og populær bydelskafé med en hverdagslig meny i uformelle omgivelser.
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige lokaler og service, men skuffende mat. Vi spiste to ulike burgere, begge kom nesten uten grønnsaker, bare med et vissent salatblad og en syltynn tomatskive druknet i dressing under kjøttet. De stekte potetene var fettete og manglet stekeskorpe. Ikke en grønnsak ved siden av burgeren på tallerkenen. Porsjonen var også så liten at ingen av oss (to små kvinner) ble mette, noe som kanskje var ment å skulle tvinge oss til å bestille dessert. Denne var noe bedre, en beskjeden men grei eplekake med en klase rips og et kirsebær. Teen hadde bismak av kaffe, så antakelig var det bare brukt vann rett fra kaffetrakteren. Besøket fristet ikke til gjentakelse.

Takk, Bharfot

Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

God mat. Servicen er ikke bra. Servitørdamen svarte oss frekt da vi etterspurte gulrotkaken. Dette har vi opplevd før her. Samme svenske dameservitør som ikke kan service.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, annef362
Anmeldt 29. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig og uformelt sted med god mat til bra pris. Det ble Sagene Kjørepils og Asiatisk kyllingsalat, stor opsjon og veldig godt.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Sidbra
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og uhøytidelig sted. Enkel meny men god mat og store porsjoner. Koselig og oppmerksom betjening. I tillegg fornuftige priser. Da er vel alt bra, da?
Bare prøv!

2  Takk, Oslang
Anmeldt 27. mai 2020

Koselig hus er det, men det er utvendig, inne i lokalet er det ikke så koselig. Vi skulle på onsdagsjazzen og ville spise middag først. Veldig lite fornøyd med maten (kjøttet var seigt), ytrefilet av storfe til kr 249 pr stk. Prosecco kr 99 pr glass, chablis kr 102 pr glass. Jazzen var veldig bra oppe i annen etasje.Kom tidlig så du får plass. Vi kommer ikke til å spise der igjen, men vi kommer tilbake for å høre musikken med god drikke til !

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 116vivif
GroWo, Eier på Sagene Lunsjbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2020

Hei og takk for tilbakemelding.
Det er veldig tris å høre at du ikke var fornøyd med maten, men det er også trist at du ikke gir oss denne tilbakemeldingen når du er hos oss for da kan vi rette opp feilen med en gang, for kjøttet skal ikke være seigt. Hyggelig å høre at du likte Jazzen og drikken.

Reisende som så på Sagene Lunsjbar, så også på

Har du vært i Sagene Lunsjbar? Del dine erfaringer!