“Sommerferie lunsj”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, og god service :) Herlig atmosfære og nydelig utsikt. Angrer ikke på at vi stoppet innom her på vei hjem for å spise!! Kommer definitiv til å spise her neste gang jeg drar til Oslo!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, S2656AQT
annanorderhaug, Kundeansvarlig på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei!

Takk for så flott tilbakemelding! Det varmer virkelig et servicehjerte.

Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 17. desember 2018

Her får du virkelig smakt på deilig spansk tapas! intim og koselig tapas restaurant på Nedre løkka. Det meste på menyen er godt, og er du usikker så får du god hjelp av servitøren. Jeg ville anbefalt å booke bord hvis du skal hit en lørdags kveld.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, GrimTrim
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei!
Takk for den fine tilbakemeldingen <3
Vi håper på et besøk i nær fremtid.

Hjertelig velkommen!

Anmeldt 7. november 2018

Vi ble ikke skuffet når vi først fikk et bord. Gode drinker og helt super mat!
Skulle selvfølgelig ønske at det ble brukt ferske, norske reker istedenfor kongereker. Det er jo som regel klasseforskjell på slike råvarer. Ellers var alt sammen helt topp.

Ingen bordbestilling, noe som gjorde at man måtte vente litt. Fullt hus relativt tidlig på en lørdag. Betjeningen var kjempeflink til å håndtere oss som kom innom, midt i et fullt lokale. De kjørte venteliste, og oppdatere oss med omtrentlig ventetid.

Anbefaler lett dette stedet.

Takk, 113lttr
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Anmeldt 12. oktober 2018

Vi valgte å gå ut og spise lunsj, og kombinere det med et jobbmøte.
Ble ønsket velkommen av en hyggelig servitør, og ble anvist et bra bord ved vinduet. Det er kule lokaler, og vanligvis er det mye folk her. Litt stille ved lunsjtider, men det tok seg opp etter hvert. Det ble en Serrano-salat med brød til. Veldig godt! Dette er jo et tradisjonelt Tapas-sted, så de kan lage Spansk salat. Anbefales!

Takk, 992eirikp
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk servert fantastisk tapas i koselig intimt restaurantmiljø. Flott beliggenhet på Løkka og god service. Her kommer jeg tilbake neste gang jeg besøker Oslo.

Takk, 82charlottef

Reisende som så på Delicatessen Grunerløkka, så også på

Har du vært i Delicatessen Grunerløkka? Del dine erfaringer!