“Meget god tapas.”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 6. september 2019

En meget varierende og god tapasmeny. Tøffe lokaler i gammel slitt stil. Rask og hyggelig betjening. God atmosfære i lokalet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Olaf K

Anmeldt 26. august 2019

Skulle spise lunsj med noen venninner med min sønn på 7mnd. Fikk ikke ta med vognen inn. Han klarer heller ikke å sitte lenge selv i barnestol! Måtte derfor stå på gaten utenfor, mens de andre spiste.

Var heller ingen folk i restauranten, så det var nok av plass! Spurte pent to ganger, men fikk ett irritert svar tilbake!

Takk, Ida A
AnnaNorderhaug, Public Relations Manager på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Hei Ida og takk for tilbakemelding.

På grunn av brannforskriftene kan ikke barnevogn tas med inn i restauranten, også selv om det ikke er fullt. Derimot skal det ikke være noe problem å ta med baggen til barnevognen inn om den kan hektes av.

Vi beklager hvis du ikke ble forklart dette med en hyggelig tone og tar kritikken til etterretning.

Håper at du til tross for denne opplevelsen vil besøke oss igjen ved en annen anledning :)

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Litt drøyt med topp score, men vært her før.
Vi spiste ikke mye for er litt lei tapas. Det vi fikk var godt.
Prikken over i her var service.
Fantastisk mottagelse, blide og hyggelige.
Vi fikk en svensk servitør, det hyggeligste vi har møtt på lenge. Ta vare på henne for vi kommer tilbake

Takk, 769rolfh
AnnaNorderhaug, Public Relations Manager på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Takk for fin tilbakemelding!

Det gleder oss å høre at dere ble så godt mottatt og at maten stod til forventningene.

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. august 2019

På en mandag med mange stengte (også fortsatt sommerstengte) restauranter, var Delicatessen nesten full, men etter en kort ventetid i baren fikk vi et bord, og koste oss med deilig tapas og godt utvalg i vin på glass. Litt vanskelig å få kontakt når vi kom inn døren, men fra kontakt var servicen meget bra og hyggelig.

Takk, Runar N
AnnaNorderhaug, Public Relations Manager på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Hei Runar og takk for fin tilbakemelding.

Så hyggelig å høre at dere hadde en hyggelig opplevelse hos oss!

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig tapas og nydelig, liten plass på Grunerløkka. Perfekt sted for litt vin med venninner. Hyggelig og oppmerksomme servitører.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, oslomira
AnnaNorderhaug, Public Relations Manager på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Så hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss!

Håper å se dere igjen snart :)

Reisende som så på Delicatessen Grunerløkka, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Delicatessen Grunerløkka? Del dine erfaringer!