“Anbefales!☺️👍🏻”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

En svært hyggelig opplevelse! God service og imøtekommenhet! Nydelig variert tapas, både med og uten hvitløk Kommer gjerne igjen

Takk, Mette L

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en herlig og blid kvinnelig ansatt, som følgte oss godt opp. Myk og avslappende atmosfære i restauranten. Litt lang ventetid på maten, men den var veldig god når den kom.

Takk, anneiiiii
Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Delicatessen leverer god mat og god service. I tillegg ble smittevernsreglene overholdt. Rødvinssangria anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, sondreh619
Anmeldt 23. september 2020

Selv om maten var grei ble opplevelsen vår ødelagt da vi fikk tildelt bord som passer for 2. Da vannglass og karaffel kom på bordet var det egentlig ikke plass til mer. Vi hadde bestilt 8 tapasretter samt 3 glass til de voksne og limonade til barnet. Da maten kom på bordet ba vi om å få et bord i tillegg, da det ikke var plass til mat, glass samt 4 asjetter. Fikk da til svar at det ikke var mulig! Resultatet var at vi måtte sette vannglassene og karaffel ned på gulvet, for i hele tatt klare å å forsyne oss og spise maten. Det var mange bord ledige den tiden vi var der. Lite oppmerksomme kelnere også. Man betaler jo i forkant. Angrer på at vi i det hele tatt ga tips. Skuffende service! Kommer nok ikke tilbake dit.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, irenesH8601YY
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Vi var her en tirsdags ettermiddag og fikk bord utenfor. Kjempe hyggelig folk som jobber der, men veldig skuffende mat. Dette er tapas uten kjærlighet og vilje som er trist og smakløst. Det virker som at det er oppvarmet og ferdiglaget. Skuffende og anbefales ikke!!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, OSLovik
AnnaNorderhaug, Markedsføring på Delicatessen Grunerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei og takk for tilbakemeldingen.

Vi beklager at opplevelsen ikke stod til forventningene. Vi lager all maten fra bunnen av så dette var virkelig leit å høre.

Send oss gjerne en mail på grunerlokka@delicatessen.no så hører vi gjerne mer om det.
Og kanskje vi kan rette opp inntrykket.

Håper vi hører fra deg :)

Reisende som så på Delicatessen Grunerløkka, så også på

Har du vært i Delicatessen Grunerløkka? Del dine erfaringer!