“Kjempe trivelig restaurant med god mat og tip top service”

Delicatessen Grunerløkka
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 10. august 2022

Denne restauranten ble anbefalt av våre Oslo boende barn. Da vi var 7 stk måtte vi bestille en fast meny, vi var noe skeptisk i utgangpunktet da vi liker å velge de ulike tapas rettene selv. Vi ble VELDIG positivt overrasket både mht de ulike retter, mengde, smaker og det var virkelig verd pengene. Kjempe hyggelig betjening som ga tip top service. Lune lokaler som ga en god atmosfære. Her kommer vi igjen neste gang vi er i Oslo. Kan varmt anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Nina H W

Anmeldt 6. juni 2022

Bord bestilt i forveien, og vi var smarte nok til å komme litt før - så vi fikk valgene; sitte ute, inne med åpent stort vindu eller inne bak vindu.
Ikke liker vi å ha sol på mat og drikke så det ble "inne med stooooooort vindu".

Veldig hyggelig kelner som forklarte litt om valgets kval, men vi tok den enkle løsning: "sett sammen noe for 2 personer".
Det ble kjapt servert og var en mix av kylling, grillet Chevre, harricot vertes, kjøttboller etc. Svært godt og lettspist samtidig som at lunchen ikke blir for "tung" i kroppen. En øl og et glass hvitvin satte det hele som en god og trivelig lunch

Ektefelle var svært fornøy; hun hadde i utgangspunkt det ville bli a-la de baskiske pintxos, men dette falt mer i smak.

Vi kommer nok tilbake ja.

Dato for besøk: juni 2022
1  Takk, guideOslo
Anmeldt 8. mai 2022 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her en lørdag i mai 2022. Svært hyggelig gjensyn med restauranten. Kjempehyggelig service, enkel og grei måte og bestille mat og drikke på. Maten var nydelig og rabarbra cava anbefales!!! Vi kommer snart igjen!

Dato for besøk: mai 2022
Takk, groe866
Anmeldt 18. april 2022

At man som stede fratar servitøren sitt arbeide med og yte service til kunden forundrer meg. Vi får plasser i baren men er nødt til og bestille via en app. Virker som det fortsatt er korona tilstander på dette stedet.
Menyen ser ut til å ha fått seg en kraftig slankekur i det siste. Når vi får maten som vi bestilt så er indrefilet gjennomstekt til den grad at tyggemotstanden tilsvarer utseendet på en skosåle. Servicen lyser av total fravær etter at maten har blitt servert. Det er beklagelig at dette stedet har offeret så pass mye under korona perioden at man tenker at man kan hente det inn gjennom en slank meny og dårlig service.
Har vært her sikkert 100 ganger før men nå blir det nok en stund før neste besøk.

Dato for besøk: april 2022
Takk, Grensorensen
Anmeldt 23. januar 2022

Delikatessen har fortsatt god mat, MEN superdårlig service nå i 2022. Greit nok at alt av bestilling skal foregå over nett, men det er nå på sin plass at de som jobber der kommer og spør om alt er ok. Lite service, og vi måtte gå og hente servitøren for å få betalt. Da hadde vi sittet hele kvelden med mat og vin som bestilt på nettet, men etter at maten var på bordet så vi ingen!

Dato for besøk: januar 2022
1  Takk, Befisol66

Reisende som så på Delicatessen Grunerløkka, så også på

Har du vært i Delicatessen Grunerløkka? Del dine erfaringer!