“Bestilte levering fikk ikke maten”
Anmeldelse av Kebab Biten

Kebab Biten
Vurdert som nr. 1 257 av 1 552 Restauranter i Oslo
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Uteservering, Gatekjøkken
Anmeldt 18. august 2021

Bestilte kebab kl 01. Måtte til slutt hente den selv 02:45 og fikk ikke ny mat selvom den var lunka. I tillegg var de frekke da jeg spurte om de kunne ordne gratis fries og måtte betale for friesen :-) kommer aldri tilbake

Takk, johanneloose

Anmeldt 2. februar 2021

Mulligans den beste kebaben i Oslo. Jeg har spist mye kebab, og jeg mener at kebab biten har den beste sausen.

Kebabiten har også den billigste kebaben med mest kvalitet i Norge

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Einar V
Anmeldt 18. oktober 2020

Bestilte kebab kl 0305 og de har annonsert med åpningstider 10-04 hver dag. Når jeg kom inn i lokalet 0319, så holdte han på å stenge og kunne ikke lage maten.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Jaha111
Anmeldt 23. november 2019

Bestiller mat via foodora og skriver at jeg er allergisk mot en av ingrediensene. Får maten på døren og ser på pizzaen. Der er den ingrediensen. Ender med at jeg ringer og vil ha ny pizza levert. Da får jeg beskjed at han jeg pratet med ikke jobbet og at han som jobba ikke kunne lese Norsk. Derfor var dette mitt problem og dette kunne jeg bare pelle av. Så sier jeg at det er uakseptabelt. Ender med at jeg får lov til å HENTE en pizza der. Dette nekter jeg såklart da jeg har betalt 300kr for en pizza hvor levering var inkludert. Får til slutt kriget meg til en pizza som skulle ankomme etter 45 min. Det tok 1 time og 30 min. Da fikk jeg en kald pizza som smakte forferdelig. Dette ble oppfulgt av matforgiftning. Elendig kundeservice også sender de maten igjennom doskåla ellernoe før de leverer. Så aldri spis her. Om det så er eneste alternativ så burde du iallefall ikke klage på maten. Forferdelig opplevelse

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, BenjaminLysebo
Anmeldt 15. juni 2016

De har hele tiden kunde innom og det gjør meg trygg på at det aldri er gammel mat du får servert. Føler meg også trygg på kebaben dems. Det gjør jeg ikke de fleste andre stedene.

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, Christoffer S

Reisende som så på Kebab Biten, så også på

Har du vært i Kebab Biten? Del dine erfaringer!