“Ingenting å utsette på hverken mat eller service”
Anmeldelse av Alex Sushi

Alex Sushi
Kjøkken: Sushi
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Alex Sushi ligger i grenselandet mellom tradisjon og utvikling, kvalitet og kreativitet. Stedet satser på kvalitetsråvarer og søker kunnskap fra hele verden om tilberedning og servering av sushi. Alex Sushi ligger i Cort Adelers gate, ikke langt fra Solli plass og Slottet. Take-away fra kl. 16.15. Særegent og eksklusivt lukket lokale kan leies ut til kick-off, møte eller fest.
Anmeldt 4. mars 2018

Var her med familien på 4 og fikk sitte på bardisken rett foran en av kokkene (solli plass) ; det var en veldig fin opplevelse, vi fikk god kontakt med kokken og han serverte meget god Sushi. I forhold til pris var det som forventet, det er ikke billig så da må både service og mat være veldig bra.

Takk, trommetrond

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Et fint og hyggelig sted hvor du kan se profesjonelle kokker lage sushi på ekte vis. Vi gikk for den hvite menyen, hvilket smakte veldig bra. Den anbefalte vinen passet perfekt til maten. Oppmerksom og hyggelig betjening.

Maten er forholdsvis dyr sammenlignet med andre sushirestauranter i byen. Vi fikk bare sitte ved bordet i to timer - litt kort tid når man skal gjennom en stor meny.

Takk, veronsch
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Alex Sushi leverte igjen. Flott velkomst, hyggelig atmosfære og service innstilte kelnere. Vi bestilte Black Menu, som er en 5 retter med miso suppe, sashimi av forskjellig fisk, noen biter nigiri og en stor hummer tallerken med forskjellige maki rolls. Til maten startet vi med en god champagne og deretter husets Alex riesling. Gode deilige smaker. Anbefaler Alex til alle som liker japansk kvalitets sushi.

Takk, Einste1n
Anmeldt 27. februar 2018

Hadde rød meny, som var et fyrverkeri av smak og farge. Hyggelig betjening, god service og den beste sushi vi har fått. Dyrt, men verdt hver krone.

Takk, Bjørnar D
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Til den prisklasse så skulle jeg at de levere mer enn det jeg fikk servert. Ris var litt for kald og fisk var litt slapp. Måtte ventet lennger på maten.

Takk, Marianne B

Reisende som så på Alex Sushi, så også på

Har du vært i Alex Sushi? Del dine erfaringer!