“Middag ”

Alex Sushi
Kjøkken: Sushi
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Alex Sushi ligger i grenselandet mellom tradisjon og utvikling, kvalitet og kreativitet. Stedet satser på kvalitetsråvarer og søker kunnskap fra hele verden om tilberedning og servering av sushi. Alex Sushi ligger i Cort Adelers gate, ikke langt fra Solli plass og Slottet. Take-away fra kl. 16.15. Særegent og eksklusivt lukket lokale kan leies ut til kick-off, møte eller fest.
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Idag valgte vi å spise sammen ved skranken der sushi chef lager maten. Denne menyen blir servert underveis mens maten lages. Man kan se med entusiasme de ferske råvarene bli komponert mens vi nyter et glass med champagne.

Maten er smaksrik, og vi får masse godt servert på bordet. En av favorittene var et stort stativ med isbiter som dekorerte maten som ble servert.

Middagen var en fin opplevelse i seg selv, og været i hele 3,5 timer.

De ansatte var opptatte av å levere høy service.

Maten er fersk og smaksrik og andre retter anbefales også.

Prismessig er litt dyrt, men forsvarer den opplevelsen jeg hadde.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, FoodieSommWorld

Anmeldt 27. juni 2018

Bestilte sushi via appen til Alex og maten ble ferdig til det tidspunktet som lovet, veldig god mat til riktig tid/pris - anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, eirikn0rway
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Vi var nok ikke idial gjestene med seks voksne og to barn. Noen forespørsler om alternativer ble avklart i første omgang men viste seg å være svært vanskelig å gjennomføre. Trist at servitører ikke klarer å selge inn mat som passer gjesten. Jeg så retter som hadde passet barna fint gå til andre bord men det var umulig å få innpass for dette hos vår servitør.
Til alt overmål fikk vi den klassiske fluen i miso suppen, vi lo av dette og servitøren klarte å si at den nok var kommet oppi ved bordet og det beklaget hun. Suppen blir servert med lokk så......
Trist at så bra mat ikke følges opp med noen som skaper god stemning og velvilje.
Vi hadde nok lagt igjen betraktelig mer penger om innsatsen hadde vært bedre.

Dato for besøk: juni 2018
3  Takk, PetterKBergen_Norway
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

For en fantastisk plass. Igjen var jeg innom Alex sushi på Solli. De skuffer aldri. Service og mat er av ypperste klasse. Liker du sushi må du bare legge turen innom.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Harald_Grande
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi ble mottatt veldig dårlig, hadde bestilt bord og vennene våre satt inne i restauranten og ventet på oss, men vi måtte vente ved disken og fikk litt snerpete svar når vi til slutt påpekte dette. Ved bordet var servicen derimot veldig god, hyggelig og hjelpsom servitør. Bestilte en white menu, utrolig gode smaker og fantastisk sashimi, men rullene var ganske ordinære. Misosuppen anbefales varmt! Vi fikk gode vinanbefalinger.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 883carolined

Reisende som så på Alex Sushi, så også på

Har du vært i Alex Sushi? Del dine erfaringer!