“Topp sushi, fremdeles ”

Alex Sushi
Kjøkken: Sushi
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Alex Sushi ligger i grenselandet mellom tradisjon og utvikling, kvalitet og kreativitet. Stedet satser på kvalitetsråvarer og søker kunnskap fra hele verden om tilberedning og servering av sushi. Alex Sushi ligger i Cort Adelers gate, ikke langt fra Solli plass og Slottet. Take-away fra kl. 16.15. Særegent og eksklusivt lukket lokale kan leies ut til kick-off, møte eller fest.
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Alex leverer fremdeles, helt topp mat, smakfullt, variert, og servert med svært imøtekommende og servicemindet servitør. Anbefaler en meny - masse variasjon, for den som liker det

Takk, Gunnar_Oslo

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Bare måtte ha sushi når jeg besøkte Oslo og ble anbefalt Alex sushi av noen bekjente. Helt fantastisk og må være et av de bedre måltidene jeg har hatt.

Takk, superto
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Høyt nivå på sushi. Har ikke fått testet så mye men «Alex mix «var velsmakende. Kommer tilbake for å teste mer!

Takk, jono783
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Var her sammen min kone og bestilte Ura og Futo (sushirull). Vi bestilte 3 forskjellige.

Smakene var gode og en fin presentasjon. Jeg har spist sushi forskjellige steder i verden. Syns man kunne brukt litt mer fantasi i presentasjonen. Gode råvarer betyr mye, men syns det ikke er nok. Man kan kjøpe god laks/ris i butikken, og få til en like god middag.

Ble litt skuffet.

1  Takk, 719alexanderh
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Idag valgte vi å spise sammen ved skranken der sushi chef lager maten. Denne menyen blir servert underveis mens maten lages. Man kan se med entusiasme de ferske råvarene bli komponert mens vi nyter et glass med champagne.

Maten er smaksrik, og vi får masse godt servert på bordet. En av favorittene var et stort stativ med isbiter som dekorerte maten som ble servert.

Middagen var en fin opplevelse i seg selv, og været i hele 3,5 timer.

De ansatte var opptatte av å levere høy service.

Maten er fersk og smaksrik og andre retter anbefales også.

Prismessig er litt dyrt, men forsvarer den opplevelsen jeg hadde.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, FoodieSommWorld

Reisende som så på Alex Sushi, så også på

Har du vært i Alex Sushi? Del dine erfaringer!