“Elendig”

Alex Sushi
Kjøkken: Sushi
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Alex Sushi ligger i grenselandet mellom tradisjon og utvikling, kvalitet og kreativitet. Stedet satser på kvalitetsråvarer og søker kunnskap fra hele verden om tilberedning og servering av sushi. Alex Sushi ligger i Cort Adelers gate, ikke langt fra Solli plass og Slottet. Take-away fra kl. 16.15. Særegent og eksklusivt lukket lokale kan leies ut til kick-off, møte eller fest.
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Alex var kjempe bra før, men har virkelig tapt seg både i mat og service. Snerpete mottagelse med dame i døren som påsto vi ikke hadde spesifisert at vi ville ha bord fremfor å sitte i sushi baren, noe som var lett å motbevise.. Tempura salaten funket, men yellowtailen var vel ikke en gang yellowtail. Vinen var god, og det er det eneste positive med hele besøket. Dit skal vi ikke igjen, og det er sund da det pleide være en favoritt.

Takk, mamasant

Anmeldt 25. oktober 2018

Vi ble møtt av hyggelig kelner som tok jakkene våre og viste oss til bordet.
Menyen var oversiktlig og fin.
Fantastisk service, kom til og med og fylte vann i glasset før det var tomt!

Maten var suveren! Maten ble laget 2 meter unna oss, og vi fikk jo dermed se hva andre bestilte og ble med det fristet til å dra tilbake for å prøve andre menyer!

ANBEFALES!

Takk, ceciliesj
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Alex leverer fremdeles, helt topp mat, smakfullt, variert, og servert med svært imøtekommende og servicemindet servitør. Anbefaler en meny - masse variasjon, for den som liker det

Takk, Gunnar_Oslo
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Bare måtte ha sushi når jeg besøkte Oslo og ble anbefalt Alex sushi av noen bekjente. Helt fantastisk og må være et av de bedre måltidene jeg har hatt.

Takk, superto
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Høyt nivå på sushi. Har ikke fått testet så mye men «Alex mix «var velsmakende. Kommer tilbake for å teste mer!

Takk, jono783

Reisende som så på Alex Sushi, så også på

Har du vært i Alex Sushi? Del dine erfaringer!