“Nr 1”

Alex Sushi
Kjøkken: Sushi
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Alex Sushi ligger i grenselandet mellom tradisjon og utvikling, kvalitet og kreativitet. Stedet satser på kvalitetsråvarer og søker kunnskap fra hele verden om tilberedning og servering av sushi. Alex Sushi ligger i Cort Adelers gate, ikke langt fra Solli plass og Slottet. Take-away fra kl. 16.15. Særegent og eksklusivt lukket lokale kan leies ut til kick-off, møte eller fest.
Anmeldt 4. februar 2019

Har alltid vært, og vil alltid være nr.1 på Sushi. Take-away er raskt og effektivt og bestilles lett gjennom deres app. Restaurantopplevelsen er også helt strålende! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Marianne8419

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Hadde igjen gleden av å besøke denne sushirestauranten som vi besøkte den 18.1.19 kl 1630. Vi var fem personer og den ene lekre retten etter den andre ble servert raskt og elegant av en hyggelig svensk dame. En enda bedre meny enn sist med nydelig hvitvin og sake ble tryllet fram på avtalt tid. Kan anbefales på det varmeste, glemte helt å ta bilder! De kommer neste gang. Prisen? Ikke viktig når maten er så fantastisk

Dato for besøk: januar 2019
Takk, abpeder
Anmeldt 14. januar 2019

Jeg ble veldig positivt overrasket over dette stedet. Dette er nok den beste sushien jeg har smakt, god vin og bra service hele veien. Det gjør det også ekstra spesielt å sitte rundt bordet mens maten lages i god atmosfære. Alt i alt en veldig bra kveld med god mat. Kommer garantert tilbake hit!

1  Takk, TravelerM88
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Er man glad i sushi og er i Oslo er valget lett. Siden ufattelig mange år er dette fortsatt vår favoritt . Råvarer ,presentasjon ,service og miljø skårer alltid full pott. Vi syns at det er value for money for maten men aningens høyt prisnivå på vinlisten. Når det er sagt er vinlisten fenomenalt bra. Bestill plass på forhand og da i baren .

Takk, violaholdingas
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Kjempeflott service av en meget dyktig kelner. Vi valgte sort meny og maten smakte fortreffelig sammen med en anbefalt hvitvin.
Vi koste oss stort!!

Takk, gefo05

Reisende som så på Alex Sushi, så også på

Har du vært i Alex Sushi? Del dine erfaringer!