“Ekstraordinær sushi opplevelse”

Alex Sushi
Kjøkken: Sushi
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Alex Sushi ligger i grenselandet mellom tradisjon og utvikling, kvalitet og kreativitet. Stedet satser på kvalitetsråvarer og søker kunnskap fra hele verden om tilberedning og servering av sushi. Alex Sushi ligger i Cort Adelers gate, ikke langt fra Solli plass og Slottet. Take-away fra kl. 16.15. Særegent og eksklusivt lukket lokale kan leies ut til kick-off, møte eller fest.
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Utrolig flott sted. Sushi på det aller beste. Flott interiør og service. Mest sannsynlig et av Oslos beste steder for sushi. Utmerkede råvarer (torsk, tunfisk, hummer, laks etc) og den blir laget mens du venter. Du kan også se kokkene lage maten din. Prisene er høye og dette er ikke et sted du drar til ofte, likefullt kan jeg ikke annet enn anbefale. Kvalitet i alle ledd!

Dato for besøk: september 2021
Takk, kimnil80

Anmeldt 7. juni 2021

Alex leverer igjen og igjen og igjen! Har du enda ikke vært her, så book et bord eller Norges beste take away sushi!

1  Takk, Aja H
Anmeldt 27. juli 2020

Maten var utrolig god og nydelig anrettet. Virkelig en klasse for seg selv. Fint sted og koselig atmosfære er det også.
En stund siden sist, så på tide igjen. Gleder meg allerede:)

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Stig E
Anmeldt 21. juni 2020

Dette handler om take away. Hvilken sushi-anretning vi fikk!! Så store og så fantastisk utvalg, inkludert sashimi. Nydelig anrettet, som et kunstverk i seg selv i delikate, sorte esker med magneter i lokket. Smakene var helt i ypperste klasse. Jeg tror ikke jeg har smakt bedre sushi siden jeg spiste på et lite krypinn av et sted ved det gamle fiskemarkedet i Tokyo i 2018. Ja, det koster, men hvilken smaks- og kvalitetsopplevelse!!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Tor W
Anmeldt 7. mars 2020

Vi ble tatt hyggelig i mot da vi kom. Kelneren var raskt på plass. Bestilling ble gitt og vinen var raskt i glasse.
Vi bestilte en av menyene. Og det angrer vi ikke på. Det startet med suppe, så en meget god hummer servert i et frityrstekt, svært godt skjell. Det ble fulgt opp med sashimi og bare fortsatte.
Et herlig måltid. Skal noe trekkes, så er det prising av vin. De tar seg godt betalt for den.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Matglad

Reisende som så på Alex Sushi, så også på

Har du vært i Alex Sushi? Del dine erfaringer!