“En positiv opplevelse ”

Gate of India
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk et hyggelig bord, med svært gode stoler. Raskt servert drikke og god "rådgiving" i menyen av en hyggelig kelner. To av oss bestilte sterk og en mild. De sterke var ikke "indisk" sterk, men "norsk" sterk så kelneren. Og det stemte - maten smakte fortreffelig for alle ganene. Mix grill var både mye og godt og kyllingretter fikk også svært god karakter. Tilbehøret smakte utmerket og garlic nanbrødet smakte slik det skal.
Etter hovedretten prøvde vi oss på indisk is - absolutt etande og en grei avslutning på et godt måltid i hyggelige omgivelser.

4  Takk, Roy50srg

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Nydelig Mat og service . Ekte indisk Smaak I Maten og hyygelig atmosphære
Anbefalt stedet beste I oslo. H

Takk, Avon S
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Valgte å gå til Gate of India etter mye skryt, men det var en stor skuffelse.

Vi bestilte 6 retter, og i forhold til den prisen de tar pr rett forventer jeg litt mer enn 100gr kjøtt pr curry. Det hjelper heller ikke å gi konstruktiv tilbakemelding til kelner for han svarer med at det er ikke så mye han kan gjøre med det, han bare jobber her. (What???) Hvem andre skal man si ifra til da? Mannen på gata?

Det var første og siste gang jeg dro hit!

1  Takk, FAHIQB
Anmeldt 19. oktober 2018

Dette var en kveld tidlig i uken, og til min store overraskelse så var det veldig fullt så jeg var glad for at jeg hadde bestilt bord på forhånd. Jeg synes interiøret er veldig tungt og lite pent, men så lenge maten er så god og autentisk som den er så kommer jeg tilbake! Litt treg servering før vi fikk bestilt maten, men så gikk det raskt og effektivt.

1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat og bra service der er også barnevennlig vi har vært der 2 ganger og vi har vært fornøyd begge gangene

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 632lukasg

Reisende som så på Gate of India, så også på

Har du vært i Gate of India? Del dine erfaringer!