“Gjennomsnittlig”
Anmeldelse av Louise Restaurant & Bar

Louise Restaurant & Bar
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Louise Restaurant & Bar har lange tradisjoner på Aker Brygge og etter en større renovering i 2013 har vi nå fornyet oss både på interiør og på mat. Menyen har fått et nytt fokus, med norske råvarer og inspirasjon fra verdens kjøkken. Restauranten har et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft. Våren 2013 reåpnet vi etter ombygging og oppussing, og nå håper vi dere liker det vi har gjort. Louise har lange tradisjoner her på Aker Brygge, og vi ser frem til fortsettelsen i årene fremover. Hvert år rundt påsketider åpner vår uteservering, hvor du kan nyte maten med flott fjordutsikt. I vinterhalvåret, fra medio oktober til ut mars, holder vi søndagsstengt.
Anmeldt 6. november 2018

Skal innledningsvis si at dette er et flott og imponerende lokale. Når jeg skal beskrive mitt inntrykk som gjest i restauranten så er det lite som trekker i noen retning. Ingenting er dårlig, men det er heller ikke mye som trekker opp fra det man kan forvente. Man blir OK mottatt og vist til bordet, det kommer en OK meny og man blir servert OK mat. Tror nok at det ville vært en bedre opplevelse på en fin sommerdag ute på terrassen, uten jeg tror maten hadde vært bedre av den grunn. Konklusjon, et OK sted, men litt kjedelig.

Takk, torel708
LinnS496, General Manager på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hei Tore L.
Takk for din ærlige tilbakemelding etter at du besøkte Louise. Din opplevelse av oss en vinter/høst dag er viktig for oss å bli bedre. At vi ikke klarer å leverer totalopplevelsen er selvsagt ikke det vi ønsker å forbinde oss med, men her har vi noe å tilstrebe. Enda mer fokus på høstkos, fyr i peisen og høstlige smakfulle retter for videre planlegging. På sommeren har har vi helt klart den beste lokasjonen for et fantastisk besøk hvor stemning og fisk og skalldyr er i fokus.
Håper du gir oss en ny sjans på nyåret når være blir litt varmere slik at vi kan vise deg at vi kan bedre enn 3 bobler.

Velkommen skal du være.

Linn G. Sørensen, driftsleder

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hyggelige maritime lokaler på brygga med fin lunsj meny. Tar deg ikke til himmelen, men funker bra til forretningslunsjer og lignende.

Takk, Oivind_oivind

Hei Roam.
Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din anmeldelse av Louise. Vi streber etter å gi våre gjester den beste opplevelsen både til lunsj og middag samtidig som vår unike atmosfære skal sette rammen på opplevelsen.
Setter pris på din tilbakemelding. Det er slikt vi blir bedre på.

Velkommen tilbake snart for en enda bedre opplevelse som forhåpentligvis fortjener alle dine bobler.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Vi blir aldri skuffet av å spise hos Louise. Servicen er på topp med hyggelige folk. Maten kommer raskt og smaker helt fortreffelig. Vinanbefaling til vår reinsdyr rett var det lille ekstra som hevet retten ennå et hakk.
Vi er stamgjester ved Oslo besøk

Takk, Tone Ragnhild R
LinnS496, General Manager på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Hei Tone.
Tusen takk for at dere velger Louise hver gang dere er i Oslo. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger og besøk. Det gleder oss at dere fikk prøve vår reinsdyr rett og at vinen komplementerte måltidet.

Ser frem til å ha dere på besøk igjen neste gang dere er i Oslo for flere gode smakfulle retter og god service. Velkommen skal dere være :)

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk meny, med stor variasjon av sjømat. God meny også når det gjelder kjøtt. Anbefales for et hyggelig selskap, om pris ikke er noen betydning.

Takk, Arnt B

Hei Arnt.
Takk for din hyggelige tilbakemelding etter at du og familien med venner var på besøk på Louise. Det gleder oss at vår varierte meny og ikke minst sjømaten falt i smak. Takk for at dere valgte Louise og håper vi får gleden av å ha dere på besøk snart igjen.

Velkommen skal dere være.

Anmeldt 18. september 2018

Fint, koselig lokale og hyggelig betjening. Rask service i starten, men her som på mange andre steder er servitøren borte etter en stund. For mye olje i salaten vi hadde til forrett og fiskesuppen var ordinær.

Takk, torgeirvollset
LinnS496, General Manager på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2018

Hei Torgeir.
Takk for at du har gitt oss din mening etter deres besøk hos oss på Louise. Synd vi ikke klarte å være nok tilstede. Vi jobber med å endre rutinene våre for å kunne være bedre på dette og vi takker for din tilbakemelding slik at vi kan se enda mer på rutinene våre og servitørinndelingen på skift nå i en måned hvor vi både har gjester inne og ute.

Håper dere gir oss en ny sjans i fremtiden slik at vi kan vise dere at vi kan bedre enn dette.
Velkommen skal dere være.

Reisende som så på Louise Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Louise Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!