“Restaurant ”
Anmeldelse av Louise Restaurant & Bar

Louise Restaurant & Bar
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Privat middag, Reservater
Beskrivelse: Louise Restaurant & Bar har lange tradisjoner på Aker Brygge og etter en større renovering i 2013 har vi nå fornyet oss både på interiør og på mat. Menyen har fått et nytt fokus, med norske råvarer og inspirasjon fra verdens kjøkken. Restauranten har et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft. Våren 2013 reåpnet vi etter ombygging og oppussing, og nå håper vi dere liker det vi har gjort. Louise har lange tradisjoner her på Aker Brygge, og vi ser frem til fortsettelsen i årene fremover. Hvert år rundt påsketider åpner vår uteservering, hvor du kan nyte maten med flott fjordutsikt. I vinterhalvåret, fra medio oktober til ut mars, holder vi søndagsstengt.
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk servering. Vi spiste torsk og laks og ostefat til dessert. Vi fikk kjempeservice av Wael. Dette var en god opplevelse

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tobben67
ToneL253, Daglig leder på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Herlig, takk for tilbakemeldingen:-)

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

En gruppe voksne herrer er ute en onsdag for å ta noen øl og kanskje spise. Vi ender her. Det viser seg raskt å være en tabbe. Bestilling blir ikke mottatt av de ansatte. Vi blir henvist til å bruke en nettside som ikke virker. Kelner sier vi kan bestille i baren, barpersonellet sier vi må bestille hos kelner (!). Da vi pånytt prøver å bestille i baren og oppgir at nettsiden er nede, får vi beskjed om at det ikke er hans skyld.....

Gjett hva vi gjorde....

Dato for besøk: august 2019
Takk, KnutM118
ToneL253, Daglig leder på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Hei, KnutM
Her må jeg bare legge meg flat og beklage for opplevelsen. Vi testet ut et nytt system i sommer, som vi nå har stoppet. Kan du sende meg en mail til tone@matogdrikkegruppen.no, så jeg kan vite mer om dagen dere var her?
Tone Langbach, CEO

Anmeldt 17. august 2019

Vi hadde bestilt et bord til kl20:00. Når vi kom dit følte vi oss ikke veldig velkomne. Vi fikk et bord og måtte vente 20min før vi fikk bestilt mat. Alle hadde fått sin drikke først når det hadde gått nesten 1time og maten kom 21:30! En og en halv time fra vi kom, til vi fikk vår mat. Vi var skrubbsultne. I tillegg la vi merke til at servitørene ikke hadde kontroll over bord/bestillinger. mange feil ved flere bord. I tillegg fikk ikke min ene venninne maten sin grunnet feil ved en bestilling.

Maten var helt ok og fine lokaler. Kjedelig at servicen og ventetiden skal ødelegge så mye at vi ikke kommer til å dra dit igjen. Oslo har mange restauranter med bra service, slik var det dessverre ikke her..

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Joafood

Takk, Joafood, for din tilbakemelding. Beklager at du opplevde treg service og medarbeidere som er nye i jobben, øver for harde livet for å bli bedre hver dag. Om du sender meg en mail til Tone@matogdrikkegruppen.no, så kan jeg vite mer om selve dagen du var hos oss.

Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat! Vår servitør glemte drinkene våre to ganger. Vi fikk ikke servert vann til verken maten eller drikken. Da vi etterspurte både drinkene og vann lovet servitørene at det skulle komme asap, men begge deler ble glemt og vi spiste måltidet uten vann. Synd!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, julylosa
ToneL253, Daglig leder på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hei, Julylosa. Takk for at du tar deg tiden til å gi oss tilbakemelding, og her har vi ikke gjort jobben vår. Beklager.

Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Vi var der å spiste i midten av juni. Veldig godt sjømatfat, beste krabbene jeg har spist i sommer. Kjekt med bestilling på Vipps, og rask levering av mat og drikke. Ingenting å utsette her

Dato for besøk: juni 2019
Takk, LANilsen

Hei, LANilsen. Helt enig med fantastisk skalldyrfat,og krabbene er store og saftige. Tøft at du turte å prøve våre web-bestilling og gir oss tilbakemelding på at det fungerte:-)

Reisende som så på Louise Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Louise Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!