“Bursdagsfeiring med nydelig torsk.”
Anmeldelse av Louise Restaurant & Bar

Louise Restaurant & Bar
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Privat middag, Reservater
Beskrivelse: Louise Restaurant & Bar har lange tradisjoner på Aker Brygge og etter en større renovering i 2013 har vi nå fornyet oss både på interiør og på mat. Menyen har fått et nytt fokus, med norske råvarer og inspirasjon fra verdens kjøkken. Restauranten har et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft. Våren 2013 reåpnet vi etter ombygging og oppussing, og nå håper vi dere liker det vi har gjort. Louise har lange tradisjoner her på Aker Brygge, og vi ser frem til fortsettelsen i årene fremover. Hvert år rundt påsketider åpner vår uteservering, hvor du kan nyte maten med flott fjordutsikt. I vinterhalvåret, fra medio oktober til ut mars, holder vi søndagsstengt.
Anmeldt 3 uker siden

Vi hadde en bursdagfeiring på Lousie. Vi ankom 30 min for tidlig men bordet var allerede klart. Maten var kjempegod og vi fikk god hjelp av kelneren med vin til rettene. Kelneren var veldig serviceminded og var aldri langt unna. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kristel B
ToneL253, Daglig leder på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Herlig at du fikk en flott dag:-)

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Har vært her flere ganger og opplevd både det beste og verste. Første gangen jeg var her for å spise var alt helt nydelig. Hyggelige servitører som var blide, åpne og tilstedeværende da de gikk mellom bord. Maten var kjempe god og vinen var passe tørr. Vi gikk derfra superfornøyde.
Andre gangen jeg var det var skikkelig nedtur. Vi satt i delen hvor man kunne bestille via vipps. Det ble mye trøbbel med bestillinger og vi måtte til slutt bestille for 3 gang i baren. Det endte med at den ene bestillingen til venninen jeg var med ikke fikk sin bestilling. Jeg spiste min mat alene og hun måtte bestille mat for 4 gang. Dette klagde vi på og da fikk vi en beklagelse og tilbud om kaffe og dessert på huset.
Da det kom til vi ville ha den kaffen og desserten bestilte vi det, men det kom aldri. Vi purret på de på nytt, men heller ikke da fikk vi vår bestilling. Vi ble rimelig oppgitte og snakket med hovmesteren på nytt. Hun beklaget og snakket med kjøkkenet. Vi fikk et gavekort på 200kr. Ikke at det hjalp så mye men greit nok. Burgeren den dagen var helt ok. Lite spennende smaker.
Kan vell ikke alltid klaffe. Liker jo stedet, men var nok uheldig den gangen. Har vært der igjen etter det og det er hyggelig nok der, men bestiller ikke lengre via vipps.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 20jeanettea

Takk for tilbakemelding, vi har nå fjernet bestilling via webshop/vipps, så vi kan gi bedre service. Så skal vi fortsette å trene våre nye medarbeidere til å superservice.

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

En av byens best plasseringer og et hyggelig sted å bli invitert til lunsj på. Men fiskesuppen var en stor skuffelse - alt for mye fløte, og dårlig med fiskesmak. Oppmerksom betjening men det hjelper jo lite når maten ikke er på topp.

Takk, Fjellgeiten1
ToneL253, Daglig leder på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei, Fjellgeiten. Takk for din tilbakemelding, vi skal se nærmere på fiskesuppen. Flott at våre medarbeidere gav deg fin service.

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Kommer hit, og blir da pekt mot den ene siden ute. Vi er litt slitne, og vil gjerne sitte på den andre siden, fordi der sitter det færre folk og er mye roligere, men det går av uforståelige grunner ikke. Så servicen starter egentlig ganske dårlig.

Ender opp med å bestille laks. Litt ventetid, men ikke uvanlig lenge. Når jeg begynner å spise merker jeg at jeg har fått poteter som var greit understekt. Så jeg sa ifra om dette hvor jeg fikk beskjed om at det ville gå litt tid før jeg fikk nye.
Men da jeg begynte å spise på fisken, så så jeg at den var mye råere enn det først så ut som.
Gjør ikke noe at fisken er litt rå inni. Det skal den gjerne være, heller enn at den er tørr, men her synes jeg den var så understekt at det ikke var langt fra at du kunne kastet fileten ned i havet, så tror jeg den faktisk hadde tatt et par svømmetak.  Det var egentlig bare skikkelig ekkelt. Så klagde en gang til, og da tok de inn hele retten. Fikk beskjed om at det kom til å ta et par minutter, men så tok det nesten et kvarter!
Når den da endelig kommer, har kjæresten min spist opp sin rett, men retten jeg nå får er i tillegg fortsatt kjedelig og upersonlig. Fisken er riktignok riktig stekt denne gangen, bittelitt råaktig i midten. Den sylta rødløken er vanvittig kjedelig. Kjæresten min som ikke er utdanna kokk eller noe, lager den 50 ganger bedre. Skjønner ikke hvorfor man skal ha ting på tallerken man ikke engang klarer å lage ordentlig. Det som trekker ned er hovedsaklig at de ikke klarer å steke fisk eller poteter, og at det går såpass lang tid, og ikke engang gir noe avslag i prisen for en såpass dårlig opplevelse. Tilbyr meg en kopp kaffe liksom, som jeg uansett ikke er noe glad i og er nesten gratis å lage. Det burde være en ganske standard operasjon for mat i denne prisklassen. Er lei av at restauranter ikke trenger å levere god mat kun i kraft av å være på brygga. For prisnivået, den elendige maten og servicen, føler jeg ikke at jeg kan gi noe annet enn 1. Hvis ikke dette er 1, så er ingenting 1.

Takk, Freddieg92

Hei, Freddieg92. Takk for at du tar deg tiden å skriver til oss, og her har vi ikke levert. Kan du sende meg en mail til tone@matogdrikkegruppen.no så jeg kan vite mer om din opplevelse. Tone Langbach, CEO

Anmeldt 5. september 2019

Beliggenheten til Louise Restaurant & Bar er på instedet Aker Brygge som opprinnelig har vært et skipsverft. Mange restauanter av forskjellig sort. I mange år har Louise vært vårt favorittsted for middag.

Takk, Petinet

Takker, håper vi sees igjen. Louise:-)

Reisende som så på Louise Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Louise Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!