“God mat ”
Anmeldelse av Louise Restaurant & Bar

Louise Restaurant & Bar
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Louise Restaurant & Bar har lange tradisjoner på Aker Brygge og etter en større renovering i 2013 har vi nå fornyet oss både på interiør og på mat. Menyen har fått et nytt fokus, med norske råvarer og inspirasjon fra verdens kjøkken. Restauranten har et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft. Våren 2013 reåpnet vi etter ombygging og oppussing, og nå håper vi dere liker det vi har gjort. Louise har lange tradisjoner her på Aker Brygge, og vi ser frem til fortsettelsen i årene fremover. Hvert år rundt påsketider åpner vår uteservering, hvor du kan nyte maten med flott fjordutsikt. I vinterhalvåret, fra medio oktober til ut mars, holder vi søndagsstengt.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette var et hyggelig sted! Gode rekesmørbrød, hyggelig uterestaurant på Aker brygge. Lokalene inne er smakfulle. Små,men rene toaletter. Vi kommer gjerne igjen. Anbefales!

2  Takk, utpaaturer
734cathrines, General Manager på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Khm,

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen :D Dere er alltid velkommne tilbake!

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Hovedretten var grei nok til prisen, men både dessert (pannacotta) og drinken (Pornstar Martini)dårlig.

1  Takk, thomasab97
734cathrines, Marketing på Louise Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Thomas,

Jeg beklager jeg på det sterkeste at desserten og drinken ikke levde opp til forventningene. Tusen takk for tilbakemeldingen din. Dette skal vi absolutt ta med oss videre.

Anmeldt 29. juni 2020

Vi leide en Chambré separee for 23 personer på en hektisk fredag kveld, og fikk en dedikert servitør som fulgte oss opp og lot aldri et vinglass gå tomt i løpet av kvelden. Maten var god og stemningen i lokalet var bra, men det var uten tvil Wael (servitøren) som stjal showet. Vi kommer tilbake!

1  Takk, Ferozrup

Hei Foodgod,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det gleder meg å høre at dere hadde en fin aften. Jeg skal la Wael vite at dere var fornøyd med servicen :D Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Styr unna, etter 20 minutter venting måtte vi selv finne ut at de hadde utfordringer med tappesystemet. Ikke en eneste servitør tok seg bryet med å informere om at det vi hadde bestilt lot vente på seg. Skalldyrsfatet til den nette sum av 850 ble servert med et 10 cm lyst langt hårstrå snurret godt inn i hummeren. Da en av gjestene gikk på toalettet kom servitøren og spurte om stolen til vedkommende var ledig, til tross for fult glass og mat på asjetten. Ikke nok med det, da jeg spurte servitørene om et glass til den noe lunket flaskeølen jeg ble servert svarte servitøren selvfølgelig ja. Men etter 10 minutter måtte jeg dessverre selv gå inn å hente et glass, dette hadde gått i glemmeboka.
Sånn blir det kanskje når tips og betaling gjøres før maten blir servert og god service gitt.
Katastrofalt dårlig var det.

1  Takk, lines542

Hei Line,

Jeg beklager på det sterkeste at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Sånn skal det absolutt ikke være. Send gjerne en mail til restaurantsjefen vår lisa@restaurantlouise.no. Så håper jeg du vil gi oss en ny sjanse :D

Anmeldt 18. juni 2020

Har alltid bare bestilt ét skalldyrfat på deling for to personer + en siderett. Det ser ut til at restauranten har gått ned på megden en får, til tross for at vi alltid har bestilt det samme. Skuffende

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, karoseifia

Hei karoline,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Jeg beklager å høre at vi ikke har levd opp til forventningene denne gang. Dette skal vi absolutt ta med oss videre.

Reisende som så på Louise Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Louise Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!