“Reker i lake”
Anmeldelse av Louise Restaurant & Bar

Louise Restaurant & Bar
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Louise Restaurant & Bar har lange tradisjoner på Aker Brygge og etter en større renovering i 2013 har vi nå fornyet oss både på interiør og på mat. Menyen har fått et nytt fokus, med norske råvarer og inspirasjon fra verdens kjøkken. Restauranten har et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft. Våren 2013 reåpnet vi etter ombygging og oppussing, og nå håper vi dere liker det vi har gjort. Louise har lange tradisjoner her på Aker Brygge, og vi ser frem til fortsettelsen i årene fremover. Hvert år rundt påsketider åpner vår uteservering, hvor du kan nyte maten med flott fjordutsikt. I vinterhalvåret, fra medio oktober til ut mars, holder vi søndagsstengt.
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Spiste rekesmørbrød til kr 250.-
Fikk en loffskive med dårlig skyllet reker i lake.
Absolutt ikke som forventet. I tillegg en svært liten porsjon.

Takk, Happiness45987266715

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Svært skuffet over maten, lakereker på rekesmørbrød, og lite mat. Utvannet pasta. Tente ikke lys på bordet. Kaldt, tente ikke på varmelampe.

1  Takk, thereses333
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service av en betjening som koste seg på jobb, lite kunnskap om vin fra han som serverte dem, men god mat og nydelige blåskjell.

Takk, kirstiarvesen
Anmeldt 22. juli 2021

Suveren burger og ypperlig service! Servitøren Gabriella var veldig imøtekommende! Kommer gjerne tilbake hit :)

1  Takk, HansPetter99
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Helt middelmådig til den prisen. Rekesmørbrødet var knall godt med store ferske reker, men skulle bare mangle til en pris på 250,-. Pastasalat var smaksløs, reker og scampi i salaten var ikke ferske men lake reker en kan kjøpe på rema. Bestilte med ekstra chilli men denne var heller ikke fersk men en sweet chilli saus. Fiskesuppe inneholdt også reker i lake og ikke ferske. Ikke verdt pengene. Måtte også vente lenge på bord til tross for mange ledige. Virker som om hovmester ville lage kø for å gjøre seg interressante.

Takk, christianhayopsahl

Reisende som så på Louise Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Louise Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!